Обмін досвідом:
методики викладання, інноваційні методи та форми роботи, інклюзивне освітнє середовище
25 – 26 листопада
Ми поговоримо про: Психологію, Інклюзію, онлайн сервіси, нові техніки та багато іншого
Програма конференції:
25 листопада
10:00 Смолянюк Наталя
- Інтегровані заняття у ЗДО
- Розвиток уяви у дошкільнят та позитивно-емоційного ставлення до процесу пізнання
10:30 Магдисюк Людмила
- Методи арт-терапії для виявлення та подолання тривожності у дітей та підлітків
- Творчий шлях до психологічного здоров’я: арт-терапія та подолання стресу в учнів.
11:00 Собченко Тетяна
- Цифрові сервіси у виховній роботі
- Формування громадянської та інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників.
- Трансформація виховної діяльності: використання цифрових сервісів у сучасному освітньому процесі.
12:00 Іванова Руслана
- Професійна ідентичність вчителя німецької мови
- Інструменти професійного розвитку вчителя іноземної мови. Підходи до інтегрованого навчання
13:00 Бабійчук Тетяна
- Командна і міждисциплінарна взаємодія при організації інклюзивного навчання для дітей з ООП
14:00 Дучимінська Тамара
- Психологічний феномен безпорадності в сучасних умовах
- Психологічна адаптація учнів в умовах невизначеності: розуміння і подолання безпорадності.
- Безпорадність та психічне здоров’я: взаємозв’язок та підходи до корекції.
15:00 Воронова Валентина
- Методи та прийоми роботи вихователя, асистента вихователя з дошкільниками, які потребують ІІІ-IV рівнів підтримки у закладі освіти
26 листопада
10:00 Білик Тетяна
- Як збільшити мотивацію та залученість дошкільників до фізичної активності.
- Розвиток мотивації у дітей початкової школи до фізичної активності та спорту.
11:00 Смаль Богдана
- Як успішно реалізувати ІПР у командній співпраці – інклюзивна компетентність
12:00 Красовський Віктор
- Віртуальна та доповнена реальність. Як можна використати в освітньому процесі.
- Тривимірні зображення та імітація реальних процесів на уроках. Використання сучасних технологій
13:00 Смаль Богдана
- Дидактика у корекційній роботі когнітивних процесів з дітьми з ООП – практичне спрямування.