ЗАТВЕРДЖУЮ:Начальник управління освіти і науки Тернопільської міської ради___________________ О.П.Похиляк «___»___________________ 2022 р. |
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
Післядипломної освіти для осіб з вищою освітою у галузі знань _01 Освіта / Педагогіка
(назва освітньо-кваліфікаційного рівня) (шифр і назва галузі знань) за спеціальністю __011 Педагогічні / освітні_науки (шифр і назва спеціальності) |
Кваліфікація вчитель, вихователь
(назва) Строк навчання за вибором, упродовж 5 років в обсязі 5 кредитів ЄКТС_ (роки і місяці) на основі 5-7 освітньо-кваліфікаційного рівня Національної рамки кваліфікацій (зазначається освітньо-кваліфікаційний рівень) |
Форма навчання __вечірня, дистанційна_________________________________
(денна, вечірня, заочна (дистанційна), екстернат) |
ПЛАН НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ (проєкт на 2023 рік)
Назва освітньої програми
Назва і шифр розділу освітньої програми |
Кількість годин | Форми контролю | |||||||||||
Аудиторні | дистанційно | Самостійна робота | проект | комплексна контр. робота | конференція з обміну досв. | Доповідь, повідомлення | інші | ||||||
Всього | У тому числі | ||||||||||||
лекції | семінари | практ. | тренінги | ||||||||||
Соціогуманітарні аспекти професійного розвитку педагогічних працівників (СГМ) | |||||||||||||
1. | Сучасні підходи до навчання в Новій українській школі. | 8 | 8 | + | + | ||||||||
2. | Організація ефективного і безпечного освітнього середовища. Розбудова безпечного особистісно орієнтованого освітнього середовища як одна з важливих складових сучасного закладу освіти | 12 | 2 | 2 | 4 | 4 | + | + | |||||
3. | |||||||||||||
4. | Відкриті батьківські студії: мудрість родинної педагогіки | 12 | 1 | 11 | + | + | |||||||
5. | |||||||||||||
6. | Гуманна педагогіка як джерело любові та гармонійного виховання особистості школяра | 12 | 4 | 4 | 4 | + | |||||||
7. | Створення сприятливого соціально – емоційного освітнього середовища навчального закладу. Особливості навчання дітей з сімей ВПО | 6 | 4 | 2 | + | + | + | ||||||
8. | Моделювання позитивно розвиткового середовища навчального закладу. Створення розвивального середовища для обдарованих учнів в умовах академічного ліцею | 12 | 2 | 8 | 2 | ||||||||
9. | |||||||||||||
9а. | Формування національної самоідентичності та міжкультурної толерантності у ліцеїстів як перспектива інтеграції українського суспільства у європейський простір | 4 | 1 | 2 | 1 | + | + | ||||||
10. | |||||||||||||
11. | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 8 | 2 | + | + | |||||||
12. | Відкриті освітні студії: Формування простору поваги прав людини в освітньому середовищі | 6 | 2 | 1 | 2 | 1 | + | + | |||||
13. | Супервізія в освітньому процесі | 12 | 6 | 2 | 2 | 2 | + | ||||||
14. | Місія філософії освіти у розвитку професійних компетентностей педагогічних працівників в системі неперервної освіти. Професійний розвиток педагога в умовах НУШ. | 20 | 8 | 2 | 8 | 2 | + | ||||||
15. | Професійний розвиток педагога засобами неформальної освіти. Здатність до навчання впродовж життя. | 15 | 4 | 4 | 4 | 3 | + | + | |||||
Загальнопрофесійні освітні технології та інструменти діяльності педагогічних працівників (ЗПМ) | |||||||||||||
1. | Розвиток критичного мислення учнів при викладанні
різних навчальних дисциплін |
10 | 1 | 9 | + | + | |||||||
1а. | Розвиток критичного мислення учнів при викладанні різних навчальних дисциплін. Модуль 2. Дебати як навчальна технологія в базовій школі | 6 | 2 | 2 | 2 | + | |||||||
2. | |||||||||||||
3. | Коучинг як сучасна технологія педагогічного керівництва | 6 | 4 | 2 | + | + | |||||||
4. | |||||||||||||
5. | Технології інтегрованого викладання предметів | 6 | 1 | 1 | 2 | 2 | + | ||||||
6. | Квест –технологія в навчанні. Методика створення та проведення веб – квестів | 6 | 2 | 2 | 2 | + | + | ||||||
7. | |||||||||||||
8. | Організація інноваційного навчального середовища за STEM-методикою | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 | + | + | |||||
9. | |||||||||||||
10. | |||||||||||||
11. | |||||||||||||
12. | Інноваційні підходи до роботи з обдарованими дітьми у системі шкільної та позашкільної освіти. Методи і моделі управління розвитком академічної обдарованості. Розвиток дитячих обдарувань в умовах академічного ліцею. | 8 | 2 | 3 | 2 | 1 | + | + | + | + | |||
13. | Цифрові технології педагогічної діяльності. | 8 | 8 | + | + | ||||||||
14. | Інструменти ІКТ сучасного педагога | 9 | 4 | 4 | 1 | + | + | + | |||||
15. | Online-простір вчителя | 9 | 4 | 4 | 1 | + | + | ||||||
16. | Хмарні технології в роботі вчителя. Мережні інструменти для забезпечення адаптивності навчання | 8 | 1 | 1 | 6 | + | + | ||||||
17. | Методика створення та використання інтерактивних відео уроків | 7 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | + | + | ||||
18. | Персональний сайт (блог) – імідж сучасного освітянина | 12 | 1 | 4 | 7 | + | + | ||||||
19. | |||||||||||||
20. | |||||||||||||
21. | SMART – технології при викладанні навчальних предметів | 9 | 3 | 2 | 4 | + | + | + | + | ||||
22. | Комп’ютерна графіка в роботі вчителя | 8 | 1 | 3 | 3 | 1 | + | ||||||
23. | Особливості організації освітнього процесу за дистанційною та змішаною формами навчання. | 16 | 2 | 3 | 6 | 2 | + | ||||||
24. | Інтернет-ресурси для опитування та тестування | 9 | 2,5 | 4,5 | 1 | 1 | + | + | |||||
25. | |||||||||||||
26. | Здоров’язбережувальні технології та їх впровадження в освітній процес. Здоров’я збережувальні аспекти сучасного уроку | 8 | 1 | 2 | 3 | 2 | + | + | + | + | |||
27. | Школа здоров’я для вчителя. Технологія формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів – практиків | 11 | 4 | 2 | 5 | + | + | ||||||
28. | Мовна комунікація в педагогічній діяльності | 18 | 8 | 10 | + | + | + | + | |||||
29. | Оцінювання навчальних досягнень учнів у НУШ | 10 | 3 | 2 | 5 | + | + | + | |||||
30. | Функціональна грамотність педагога | 10 | 4 | 6 | + | + | + | ||||||
31. | |||||||||||||
32. | Сучасні освітні технології: кейс-уроки | 9 | 6 | 3 | + | ||||||||
33. | Сучасні освітні технології. Дизайн мислення (design thinking) | 9 | 1 | 4 | 4 | + | |||||||
34. | Сучасні освітні технології. Цифровий Storytelling | 9 | 2 | 4 | 3 | + | |||||||
35. | Безпека цифрової особистості. Цифрове безпечне освітнє середовище закладу освіти | 9 | 2 | 3 | 3 | + | |||||||
36. | Цифрові технології та електронні (цифрові) управлінські ресурси для здійснення планування, контролю та забезпечення освітнього процесу. Планування та моніторинг освітнього процесу в закладі освіти (ведення цифрових журналів, щоденників, планування, тестування учнів, статистичні звіти тощо) на основі використання цифрового освітнього середовища закладу. | 8
|
2 | 2 | 4 | + | + | ||||||
37. | Навчально-діяльнісні ігри як основа формування особистості школяра | 8 | 2 | 4 | 2 | + | + | ||||||
Науково-методичні підходи до удосконалення освітнього процесу (ФФМ) | |||||||||||||
Педагогічні працівники закладів дошкільної освіти | |||||||||||||
1. | |||||||||||||
2. | |||||||||||||
3. | Методичний супровід становлення професійної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти | 16 | 6 | 3 | 3 | 2 | 2 | + | |||||
4. | Методичний супровід професійної компетентності
музичного керівника закладу дошкільної освіти |
11 | 5 | 2 | 2 | 2 | + | ||||||
5. | Методичний супровід становлення професійної компетентності інструктора з фізичної культури закладу дошкільної освіти | 13 | 5 | 4 | 1 | 2 | 1 | + | + | ||||
109. | Розв’язання шкільних конфліктів шляхом конструктивного діалогу та відновних практик | 8 | 8 | + | + | ||||||||
146. | Запобігання насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО: управлінський аспект | 8 | 2 | 2 | 4 | + | |||||||
147. | Діяльність вихователя з попередження насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО | 12 | 2 | 2 | 4 | 2 | + | ||||||
158. | Вплив медіа інформації на соціалізацію дітей дошкільного віку. | 4 | 1 | 2 | 1 | + | |||||||
Вчителі початкових класів і вихователі груп продовженого дня | |||||||||||||
6. | Розвиток творчих здібностей молодших школярів з використанням елементів ейдетики, теорії рішення винахідницьких задач (ТРВЗ). Модуль 1 | 8 | 4 | 4 | + | ||||||||
6а. | Практичне застосування методів і форм, які ґрунтуються на теорії розв’язання винахідницьких задач (ТРВЗ) в початковій школі. Модуль 2 | 8 | 4 | 4 | + | ||||||||
7. | |||||||||||||
7а. | Швидкочитання. Мегапам’ять | 3 | 3 | + | |||||||||
8. | |||||||||||||
9. | |||||||||||||
10. | Організація роботи з підручником на уроках у початковій школі | 9 | 2 | 3 | 4 | + | + | + | + | ||||
11. | |||||||||||||
12. | LEGO-технології в освітньому процесі | 7 | 2 | 3,5 | 1,5 | + | + | ||||||
13. | Інноваційні форми роботи вихователя ГПД як засіб формування ключових компетентностей та наскрізних вмінь | 5 | 3 | 1 | 1 | + | + | ||||||
14. | Формування здоров’язбережувального середовища в системі роботи ГПД | 4 | 1 | 3 | + | + | |||||||
159. | Розвиток компетентностей учителів початкових класів до упровадження науково-педагогічним проєкту «Інтелект України». | 15
|
3 | 4 | 4 | 4 | + | + | |||||
160. | Цифрові освітні технології у роботі вчителя початкових класів | 6 | 2 | 2 | 2 | + | + | ||||||
Вчителі української мови і літератури, зарубіжної літератури | |||||||||||||
15. | Інтерпретація літературного твору на уроках літератури рідного краю та уроках позакласного читання | 8 | 2 | 4 | 2 | + | + | ||||||
16. | Актуальні проблеми методики викладання української літератури в Новій українській школі | 20 | 6 | 14 | + | + | + | ||||||
17. | Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики | 20 | 6 | 14 | + | + | + | ||||||
18. | Стратегії критичного читання і письма для формування читацької грамотності PISA | 8 | 3 | 5 | + | + | + | ||||||
19. | Методика написання есе. Мотиваційний лист | 10 | 10 | + | + | ||||||||
20. | Нові імена в шкільній програмі із зарубіжної літератури | 20 | 10 | 6 | 4 | + | + | + | |||||
21. | Прагматична поетика тексту | 6 | 2 | 2 | 2 | + | + | ||||||
22. | Особливості інтерпретації тексту у шкільному курсі літератури | 10 | 4 | 6 | + | ||||||||
23. | Науково – методичні основи сучасного уроку зарубіжної літератури | 10 | 2 | 4 | 4 | + | + | + | |||||
150ум. | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь мовно-літературна: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми. Українська мова і література | 6 | 6 | ||||||||||
150зл. | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь мовно-літературна: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми. Зарубіжна література | 6 | 6 | ||||||||||
162. | Розвиток особистості учня засобами літератури | 6 | 2 | 4 | |||||||||
Вчителі іноземних мов | |||||||||||||
24. | Формування фахової/професійної компетенції в умовах впровадження концепції НУШ | 12 | 6 | 4 | 2 | + | + | ||||||
25. | Лінгвістичні основи методики навчання іноземних мов | 14 | 2 | 4 | 2 | 6 | + | + | |||||
26. | Оптимізація процесу навчання іноземних мов | 12 | 2 | 3 | 3 | 4 | + | + | |||||
27. | |||||||||||||
28. | Комунікативна методика викладання іноземної мови | 12 | 2 | 3 | 3 | 4 | + | + | |||||
29. | |||||||||||||
30. | |||||||||||||
31. | Організація ефективного комунікативного навчального середовища під час вивчення іноземних мов | 12 | 4 | 1 | 1 | 6 | + | ||||||
148. | Удосконалення компетентностей учителів польської мови та творче спрямування інноваційної діяльності на всебічний розвиток учня | 6 | 1 | 3 | 2 | + | + | ||||||
150ін. | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь мовно-літературна: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми. Іноземні мови | 6 | 6 | ||||||||||
Вчителі історії та суспільствознавчих дисциплін, географії та економіки | |||||||||||||
32. | |||||||||||||
33. | Використання ІКТ на уроках правознавства та історії | 10 | 2 | 4 | 4 | + | |||||||
34. | |||||||||||||
35. | |||||||||||||
36. | |||||||||||||
37. | |||||||||||||
66. | |||||||||||||
71. | |||||||||||||
149. | Історичне краєзнавство у викладанні шкільних курсів історії та географії | 12 | 2 | 2 | 6 | 2 | + | ||||||
150іс. | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь громадянська та історична: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 6 | ||||||||||
163. | Створення та використання настільних навчальних ігор на уроках історії та географії | 4 | 2 | 2 | + | + | |||||||
164. | Методика компетентнісного уроку географії | 6 | 2 | 4 | + | + | |||||||
Вчителі біології та хімії | |||||||||||||
38. | |||||||||||||
39. | Особливості реалізації навчальних проектів та досліджень як ключових технологій формування життєвих компетентностей учнів | 10 | 4 | 4 | 2 | + | |||||||
40. | Організація та проведення уроків – тренінгів з хімії та біології | 10 | 1 | 1 | 1 | 7 | + | ||||||
41. | Впровадження та реалізація експерименту в процесі навчання хімії | 10 | 3 | 4 | 3 | + | + | ||||||
42. | |||||||||||||
43. | Екологічний аспект в освітньому процесі | 10 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | + | + | ||||
44. | Системний підхід до розв’язування задач з хімії як засіб розвитку інтелектуальних здібностей учнів. Модуль 3 | 12 | 2 | 2 | 8 | + | + | ||||||
141. | Основи сім’ї: методика викладання курсу | 15 | 3 | 4 | 6 | 2 | + | + | + | ||||
150пр. | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь природнича: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 6 | ||||||||||
Вчителі математики, фізики та астрономії | |||||||||||||
48. | Технологія розвитку критичного мислення і формування навичок 21 століття у навчанні математики | 5 | 2 | 1 | 1 | 1 | + | + | |||||
49. | Діяльнісні підходи до навчання математики як основа формування ключових компетентностей Нової української школи. Психологізація процесу навчання математики | 8 | 3 | 2 | 2 | 1 | + | + | |||||
57. | Складання моделей математичних задач з використанням ІКТ інструментарію | 5 | 1 | 4 | + | + | |||||||
72. | Розвиток цифрової компетентності вчителів природничо-математичних дисциплін в умовах НУШ | 8 | 2 | 6 | + | + | + | ||||||
150м. | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь математична: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 6 | ||||||||||
Вчителі інформатики | |||||||||||||
165. | Навчання за модельною навчальною програмою «SТEM. 5-6 класи (міжгалузевий інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти | 9 | 6 | 3 | + | + | |||||||
166. | Вивчення штучного інтелекту у середній школі | 9 | 1 | 6 | 2 | + | + | ||||||
150іф. | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь інформатична: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 6 | ||||||||||
Вчителі трудового навчання і технологій | |||||||||||||
52. | Сучасний урок трудового навчання як основа проектної діяльності | 4 | 2 | 2 | + | ||||||||
53. | |||||||||||||
54. | |||||||||||||
55. | Майстер-клас: Витинанка | 6 | 6 | + | + | ||||||||
56. | |||||||||||||
58. | Ландшафтний дизайн | 11 | 4 | 7 | + | + | + | ||||||
59. | Дизайн предметів інтер’єру | 10 | 6 | 4 | + | + | + | ||||||
60. | |||||||||||||
61. | |||||||||||||
62. | Майстер-клас: Бісероплетіння | 6 | 1 | 5 | + | + | + | ||||||
63. | Майстер-клас: Вироби з капрону | 6 | 2 | 4 | + | + | |||||||
64. | Майстер-клас: Вироби з пластику | 6 | 2 | 4 | + | + | |||||||
65. | Виготовлення виробів зі шкіри в етнічному стилі | 6 | 2 | 4 | + | + | + | ||||||
67. | Майстер-клас: Технології виготовлення свічок. Миловаріння. | 6 | 1 | 5 | + | + | |||||||
68. | Майстер-клас: Ліплення | 6 | 3 | 3 | + | + | + | ||||||
69. | Майстер-клас: Літотерапія (природні мінерали в якості прикрас, аксесуарів, предметів побуту) | 6 | 3 | 3 | + | + | |||||||
70. | Інноваційні методики проведення уроків по технології приготування страв | 8 | 2 | 6 | + | + | |||||||
73. | |||||||||||||
74. | |||||||||||||
75. | Майстер-клас: Українські обереги | 6 | 3 | 3 | + | + | |||||||
76. | Майстер-клас: Фелтінг (валяння вовни) | 6 | 1 | 5 | + | + | |||||||
77. | Майстер-клас: Виготовлення виробів технологією джутова філігрань | 6 | 1 | 5 | + | + | |||||||
150тр. | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь технологічна: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 6 | ||||||||||
Вчителі курсу «Захист України» | |||||||||||||
81. | Шляхи оптимізації викладання предмета «Захист Вітчизни» | 12 | 1 | 4 | 3 | 2 | 2 | + | + | + | |||
82. | |||||||||||||
83. | Розробка проблемних пізнавальних задач, завдань, вправ за розділами програми курсу «Захист Вітчизни» | 9 | 2 | 4 | 1 | 1 | 1 | + | + | + | |||
84. | |||||||||||||
Вчителі фізичної культури | |||||||||||||
85. | |||||||||||||
86. | |||||||||||||
87. | Основи методичної, технічної і функціональної підготовки сучасного вчителя фізичної культури | 30 | 2 | 28 | + | + | + | ||||||
143. | Організація занять з учнями віднесеними за станом здоров’я до спеціальної медичної групи | 14 | 2 | 8 | 4 | + | + | ||||||
Бадмінтон. Підготовка керівників спортивних гуртків, представників учнівських команд | 16 | 2 | 2 | 6 | 6 | + | + | ||||||
167. | Методика навчання модулів варіативної частини на основі єдиноборств
Методика навчання модулів варіативної частини на основі спортивних ігор |
12
18
|
2
4
|
6
8
|
4
4
|
+
+
|
+
+
|
||||||
Вчителі основ здоров’я | |||||||||||||
88. | Практикум: Навчання навичкам надання першої невідкладної домедичної допомоги для педагогічних працівників та школярів | 8 | 4 | 4 | + | + | |||||||
89. | Впровадження арт-терапевтичних методик в освітній процес, як одного із видів здоров’язбережувальних технологій | 9 | 2 | 7 | + | + | |||||||
Вчителі художньо-естетичних дисциплін | |||||||||||||
90. | Педагогічні інновації у розвитку мистецьких здібностей учнів | 10 | 2 | 8 | + | + | + | + | + | ||||
91. | Генії сучасності: мистецький контент уроків художньо-естетичного циклу | 8 | 4 | 4 | + | + | |||||||
93. | |||||||||||||
94. | Розкриття креативної особистості засобами музичного мистецтва | 4 | 2 | 2 | + | + | + | + | |||||
95. | |||||||||||||
96. | Музикотерапія як інноваційний метод у роботі вчителя | 6 | 3 | 3 | + | + | |||||||
150 мист. | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь мистецька: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 6 | ||||||||||
168. | Цифрові технології у викладанні мистецтва | 6 | 1 | 3 | 2 | + | + | ||||||
Вчителі християнської етики | |||||||||||||
138. | |||||||||||||
139. | Удосконалення ключових компетентностей учителів етики та християнської етики | 16 | 4 | 6 | 4 | 2 | + | + | + | ||||
Педагогічні працівники інклюзивних класів і закладів освіти | |||||||||||||
97. | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному навчальному закладі. Розбудова інклюзивного освітнього середовища як пріоритетний напрям діяльності керівника закладу загальної середньої освіти | 10
|
4 | 2 | 2 | 2 | + | + | |||||
99. | Особливості впровадження інклюзивного навчання та реалізація педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами на рівні базової середньої освіти | 8 | 4 | 2 | 1 | 1 | + | + | |||||
100. | Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі | 9 | 4 | 3 | 2 | + | + | ||||||
101. | |||||||||||||
102. | Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій |
8 | 4 | 4 | + | + | |||||||
110. | Особливості організації інклюзивної освіти у початковій школі | 8 | 3 | 3 | 2 | + | + | ||||||
169. | Управлінський супровід інклюзивного навчання і закладі загальної середньої освіти | 7 | 2 | 2 | 2 | 1 | + | + | |||||
Практичні психологи та соціальні педагоги | |||||||||||||
103. | |||||||||||||
104. | |||||||||||||
105. | Корекція агресивної поведінки дітей дошкільного та шкільного віку | 8 | 2 | 2 | 4 | +
|
+ | ||||||
106. | Попередження насилля та жорстокого поводження з дітьми | 12 | 2 | 2 | 8 | + | + | ||||||
107. | Розв’язання шкільних конфліктів шляхом конструктивного діалогу та відновних практик | 8 | 2 | 2 | 4 | + | + | + | |||||
108. | Психолого-педагогічний супровід адаптації дітей до умов закладу дошкільної освіти | 6 | 2 | 4 | + | + | + | ||||||
111. | Труднощі у навчанні та способи корекції навчальних навичок молодших школярів | 8 | 1 | 1 | 6 | + | + | ||||||
112. | Основи арт-терапії в роботі психолога | 12 | 1 | 11 | + | + | |||||||
113. | Підвищення психологічної культури батьків в освітньому процесі | 12 | 12 | + | |||||||||
114. | Основи ефективної комунікації | 12 | 4 | 8 | + | + | + | ||||||
98. | Удосконалення ключових компетентностей соціальних педагогів | 12 | 6 | 2 | 4 | + | |||||||
92. | Стрес і стресостійкість | 8 | 2 | 4 | 2 | + | + | ||||||
142. | Цифрова грамотність працівника психологічної служби | 8 | 2 | 4 | 2 | + | + | + | |||||
170. | Психологічні особливості академічно обдарованих старшокласників з різним рівнем емоційної стійкості. | 6 | 2 | 2 | 2 | + | + | ||||||
171. | Множинний інтелект. Як розвинути? (за Говардом Гарднером). | 6 | 2 | 2 | 2 | + | + | ||||||
Шкільні бібліотекарі | |||||||||||||
115. | Планування та звітність у роботі бібліотеки. Вимоги до бібліотечних документів | 8 | 2 | 2 | 2 | 2 | + | ||||||
116. | |||||||||||||
117. | Формування фондів шкільних бібліотек: актуальні проблеми комплектування та обліку | 6 | 4 | 2 | + | + | |||||||
118. | Універсальна десяткова класифікація для дитячих бібліотек: структура, зміст, призначення | 8 | 4 | 4 | + | + | |||||||
119. | Алгоритм управлінської діяльності з атестації шкільних бібліотекарів | 8 | 6 | 2 | + | ||||||||
145. | Нова українська література для Нової української школи | 8 | 2 | 6 | + | + | |||||||
151. | |||||||||||||
Організатори виховної роботи | |||||||||||||
123. | Креативна педагогіка | 6 | 6 | + | + | + | + | + | |||||
124. | |||||||||||||
125. | |||||||||||||
126. | |||||||||||||
127. | Краєзнавство у сучасній школі: формування соціальної і громадянської компетентностей. Використання потенціалу музейної педагогіки в сучасній освіті | 10 | 3 | 2 | 4 | 1 | + | + | + | + | |||
128. | |||||||||||||
129. | |||||||||||||
130. | |||||||||||||
144. | Організація роботи із запобігання та протидії боулінгу в закладі освіти | 4 | 2 | 2 | + | + | + | ||||||
Керівники закладів освіти | |||||||||||||
131. | Організація внутрішньої системи забезпечення якості освіти у контексті вимог Нової української школи. | 11 | 3 | 1 | 5 | 1 | 1 | + | + | + | + | ||
132. | Документообіг у закладі освіти | 12 | 4 | 2 | 2 | 4 | + | + | + | ||||
133. | Моніторинг розвитку методичних компетентностей педагогів. Надання підтримки на різних етапах професійного розвитку вчителя. | 10
|
2 | 2 | 4 | 2 | + | + | + | ||||
134. | Управління персоналом у закладах освіти | 15 | 6 | 4 | 2 | 2 | 1 | + | + | ||||
135. | Моніторинг професійних компетенцій педагога та управлінських рішень. Державна політика в системі забезпечення якості освіти в Україні. | 17 | 4 | 4 | 4 | 3 | + | ||||||
136. | Стратегія розвитку закладу загальної середньої освіти. Управління змінами | 16 | 6 | 2 | 8 | + | + | + | |||||
137. | Академічна та організаційна політика закладу освіти в умовах автономії. Матеріальні та фінансові ресурси. Кадрова політика як складова автономії закладу. Аспекти реформування освіти за умов нестабільного суспільного середовища. | 20
|
10 | 4 | 6 | + | + | ||||||
140. | Академічна доброчесність як дієвий інструмент забезпечення якості освіти у загальноосвітніх навчальних закладах. Прозора та відкрита інформаційна політика закладу освіти як один з ефективних механізмів освітнього менеджменту. Управлінські аспекти здійснення дієвого та відкритого громадянського нагляду (контролю) за діяльністю закладу освіти. | 16
|
4 | 4 | 4 | + | + | ||||||
172. | Лідерство як основа горизонтального управління. Тенденції розвитку позитивного іміджу закладу освіти. | 15 | 4 | 4 | 3 | 4 | + | + | |||||
173. | Професійна етика та емоційно-етична компетентність сучасного керівника закладу загальної середньої освіти. | 15
|
4 | 4 | 4 | 2 | 1 | + | + | ||||
174. | Створення в закладі освіти комфортних та безпечних умов праці, навчання для учасників освітнього процесу. Формування здорового підростаючого покоління засобами оновленої системи харчування, надання домедичної допомоги. | 8 | 2 | 2 | 4 | + | + | ||||||
175. | Професійна діяльність керівника закладу загальної середньої освіти як соціальне проектування. | 7 | 2 | 3 | 2 | + | + | ||||||
176. | Інноваційний освітній менеджмент як провідний напрям професійної діяльності керівника закладу загальної середньої освіти. | 15
|
6 | 4 | 3 | 2 | + | + | |||||
177. | Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України | 4 | 2 | 2 | + |
Примітка. Для вчителів базової школи, які працюють в науково-педагогічному проєкті “Інтелект України” будуть організовані курси підвищення кваліфікації (за окремими навчальними предметами в обсязі 8 год) – вивчення розділу ФФМ_161 “Розвиток компетентностей учителів базової школи до впровадження науково-педагогічним проєкту «Інтелект України» при викладанні окремих навчальних предметів/інтегрованих курсів”.
Copyright © 2015-2021 «Портал створено в рамках проекту «Партисипативнадемократія та обґрунтовані рішення на місцевому рівні в Україні», якийвпроваджується Асоціацією міст України спільно з Норвезькою асоціацією місцевих регіональних владза фінансової підтримки МЗС Норвегії»