Погоджено:
Начальник управління освіти і науки Тернопільської міської ради ________________ О.П.Похиляк «___»________________ 2022 р. |
Затверджено:
Директор ТКМЦНОІМ
_________________ Г.І.Литвинюк «___»________________ 2022 р. |
ПЛАН-ГРАФІК
організації навчального процесу із слухачами системи неперервної післядипломної освіти при Тернопільському комунальному методичному центрі науково-освітніх інновацій та моніторингу
на 2022 рік
Шифр групи | Розділ освітньої програми | Кількість годин | Терміни навчання | Форма навчання |
Соціогуманітарні аспекти професійного розвитку педагогічних працівників | ||||
СГМ_1 | Сучасний вчитель як провідник змін | 8 | 06 | вечірня |
СГМ_2_1 | Організація ефективного і безпечного освітнього середовища | 10 | 22-24.02 | змішана |
СГМ_2_2 | Організація ефективного і безпечного освітнього середовища | 10 | 03 | змішана |
СГМ_2_3 | Організація ефективного і безпечного освітнього середовища | 10 | 04 | змішана |
СГМ_3 | Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи | 8 | 03 | дистанційна |
СГМ_4_1 | Відкриті батьківські студії: мудрість родинної педагогіки | 12 | 04 | дистанційна |
СГМ_4_2 | Відкриті батьківські студії: мудрість родинної педагогіки | 12 | 04 | дистанційна |
СГМ_4_3 | Відкриті батьківські студії: мудрість родинної педагогіки | 12 | 10 | |
СГМ_4_4 | Відкриті батьківські студії: мудрість родинної педагогіки | 12 | 11 | |
СГМ_4_5 | Відкриті батьківські студії: мудрість родинної педагогіки | 12 | 10 | |
СГМ_5 | Моделювання організаційної культури навчального закладу | 12 | 07.02
14.02 21.02 |
дистанційна |
СГМ_6_1 | Гуманна педагогіка як джерело любові та гармонійного виховання особистості школяра | 10 | 02 | дистанційна |
СГМ_6_2 | Гуманна педагогіка як джерело любові та гармонійного виховання особистості школяра | 10 | 03 | дистанційна |
СГМ_6_3 | Гуманна педагогіка як джерело любові та гармонійного виховання особистості школяра | 10 | 04 | дистанційна |
СГМ_7_1 | Створення сприятливого соціально – емоційного освітнього середовища навчального закладу | 6 | 25-26.01 | дистанційна |
СГМ_7_2 | Створення сприятливого соціально – емоційного освітнього середовища навчального закладу | 6 | 02 | дистанційна |
СГМ_8_1 | Моделювання позитивно розвиткового середовища навчального закладу | 12 | 03 | дистанційна |
СГМ_8_2 | Моделювання позитивно розвиткового середовища навчального закладу | 12 | 10 | дистанційна |
СГМ_8_3 | Моделювання позитивно розвиткового середовища навчального закладу | 12 | 03 | |
СГМ_8_4 | Моделювання позитивно розвиткового середовища навчального закладу | 12 | 11 | |
СГМ_9 | Використання ідей Української Хартії вільної людини в освітньому процесі | 4 | 09 | |
СГМ_10 | Ноосферна освіта – парадигма
формування людини ХХІ століття |
8 | 09 | |
СГМ_11_1 | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 01 | дистанційна |
СГМ_11_2 | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 02 | дистанційна |
СГМ_11_3 | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 02 | дистанційна |
СГМ_11_4 | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 03 | дистанційна |
СГМ_11_5 | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 03 | дистанційна |
СГМ_11_6 | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 04 | дистанційна |
СГМ_11_7 | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 04 | дистанційна |
СГМ_11_8 | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 05 | дистанційна |
СГМ_11_9 | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 06 | дистанційна |
СГМ_11_10 | Школа безпеки. Безпека здоров’я | 10 | 06 | дистанційна |
СГМ_12 | Відкриті освітні студії: формування простору поваги прав людини в освітньому середовищі | 6 | 02 | дистанційна |
СГМ_13_1 | Супервізія в освітньому процесі. Модуль 1 | 12 | 02 | дистанційна |
СГМ_13_2 | Супервізія в освітньому процесі. Модуль 1 | 12 | 02 | дистанційна |
СГМ_13_3 | Супервізія в освітньому процесі. Модуль 1 | 12 | 03 | дистанційна |
СГМ_13_4 | Супервізія в освітньому процесі. Модуль 2 | 18 | 03 | дистанційна |
СГМ_14 | Місія філософії освіти у розвитку професійних компетентностей педагогічних працівників в системі неперервної освіти | 12 | 09 | |
СГМ_15 | Професійний розвиток педагога засобами неформальної освіти | 12 | ||
Загальнопрофесійні освітні технології та інструменти діяльності педагогічних працівників | ||||
ЗПМ_1_1 | Розвиток критичного мислення учнів при викладанні різних навчальних дисциплін | 10 | 02 | дистанційна |
ЗПМ_1_2 | Розвиток критичного мислення учнів при викладанні різних навчальних дисциплін | 10 | 03 | дистанційна |
ЗПМ_1_3 | Розвиток критичного мислення учнів при викладанні різних навчальних дисциплін | 10 | 04 | дистанційна |
ЗПМ_1_4 | Розвиток критичного мислення учнів при викладанні різних навчальних дисциплін | 10 | 09 | |
ЗПМ_1_5 | Розвиток критичного мислення учнів при викладанні різних навчальних дисциплін | 10 | 10 | |
ЗПМ_2_1 | Формування інноваційної культури вчителя. Готовність вчителя до інноваційної діяльності. Інноваційні технології навчання | 10 | 09 | |
ЗПМ_2_2 | Формування інноваційної культури вчителя. Готовність вчителя до інноваційної діяльності. Інноваційні технології навчання | 10 | 10 | |
ЗПМ_2_3 | Формування інноваційної культури вчителя. Готовність вчителя до інноваційної діяльності. Інноваційні технології навчання | 16 | 11 | |
ЗПМ_3 | Коучинг як сучасна технологія педагогічного керівництва | 6 | 06 | |
ЗПМ_4 | Змішане навчання: персоналізоване навчання кожного | 4 | 09 | |
ЗПМ_5 | Технології інтегрованого викладання предметів | 6 | 09 | |
ЗПМ_6_1 | Квест–технологія в навчанні. Методика створення та проведення веб – квестів | 6 | 02 | дистанційна |
ЗПМ_6_2 | Квест–технологія в навчанні. Методика створення та проведення веб – квестів краєзнавчого спрямування | 6 | 02 | дистанційна |
ЗПМ_7 | Методичні аспекти впровадження скрайбінгу як інформаційно-комунікаційної технології при викладанні географії та природничих дисциплін | 6 | 02 | дистанційна |
ЗПМ_8 | Організація інноваційного навчального середовища за STEM-методикою | 5 | 09 | |
ЗПМ_12_1 | Інноваційні підходи до роботи з обдарованими дітьми у системі шкільної та позашкільної освіти | 8 | 03 | змішана |
ЗПМ_12_2 | Інноваційні підходи до роботи з обдарованими дітьми у системі шкільної та позашкільної освіти | 8 | 04 | змішана |
ЗПМ_13_1 | Сучасні електронні ресурси для ефективної організації освітнього процесу у навчальному закладі | 8 | 03 | дистанційна |
ЗПМ_13_2 | Сучасні електронні ресурси для ефективної організації освітнього процесу у навчальному закладі | 8 | 03 | дистанційна |
ЗПМ_14_1 | Інструменти ІКТ сучасного педагога | 9 | 04 | дистанційна |
ЗПМ_14_2 | Інструменти ІКТ сучасного педагога | 9 | 04 | дистанційна |
ЗПМ_15_1 | Online-простір вчителя | 9 | 10 | |
ЗПМ_15_2 | Online-простір вчителя | 9 | 09 | |
ЗПМ_16_1 | Хмарні технології в роботі вчителя | 8 | 11 | |
ЗПМ_16_2 | Хмарні технології в роботі вчителя | 8 | 10 | |
ЗПМ_17 | Методика створення та використання інтерактивних відео уроків | 7 | 04 | дистанційна |
ЗПМ_18_1 | Персональний сайт (блог) – імідж сучасного освітянина | 12 | 03 | дистанційна |
ЗПМ_18_2 | Персональний сайт (блог) – імідж сучасного освітянина | 12 | 04 | дистанційна |
ЗПМ_18_3 | Персональний сайт (блог) – імідж сучасного освітянина | 12 | 09 | |
ЗПМ_18_4 | Персональний сайт (блог) – імідж сучасного освітянина | 12 | 10 | |
ЗПМ_19 | STEM-освіта: технології інтегрованого викладання предметів | 7 | 05 | дистанційна |
ЗПМ_21_1 | SMART – технології при викладанні навчальних предметів | 9 | 05 | дистанційна |
ЗПМ_21_2 | SMART – технології при викладанні навчальних предметів | 9 | 11 | |
ЗПМ_22 | Комп’ютерна графіка в роботі вчителя | 8 | 10 | |
ЗПМ_23 | Організація мережевої взаємодії та використання ресурсів Інтернету в навчальному процесі. Організація дистанційного навчання в школі. Методика розробки дистанційних курсів | 11 | 02 | дистанційна |
ЗПМ_24_1 | Інтернет-ресурси для опитування та тестування | 9 | 09 | |
ЗПМ_24_2 | Інтернет-ресурси для опитування та тестування | 9 | 10 | |
ЗПМ_24_3 | Інтернет-ресурси для опитування та тестування | 9 |
09 |
|
ЗПМ_26 | Здоров’язбережувальні технології та їх впровадження в освітній процес. Здоров’я збережувальні аспекти сучасного уроку | 8 | 10 | |
ЗПМ_27_1 | Школа здоров’я для вчителя. Технологія формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів – практиків | 11 | 11 | |
ЗПМ_27_2 | Школа здоров’я для вчителя. Технологія формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів – практиків | 11 | 11 | |
ЗПМ_28_1 | Мовна комунікація в педагогічній діяльності | 18 | 05 | |
ЗПМ_28_2 | Мовна комунікація в педагогічній діяльності | 18 | 02-03 | |
ЗПМ_28_3 | Мовна комунікація в педагогічній діяльності | 18 | 02-03 | |
ЗПМ_28_4 | Мовна комунікація в педагогічній діяльності | 18 | 04-05 | |
ЗПМ_28_5 | Мовна комунікація в педагогічній діяльності | 18 | 04-05 | |
ЗПМ_29_1 | Стратегії формувального оцінювання в 5–11 класах | 8 | 09 | |
ЗПМ_29_2 | Стратегії формувального оцінювання в 5–11 класах | 8 | 09 | |
ЗПМ_29_3 | Стратегії формувального оцінювання в 5–11 класах | 8 | 09 | |
ЗПМ_30_1 | Функціональна грамотність педагога | 10 | 10 | |
ЗПМ_30_2 | Функціональна грамотність педагога | 10 | 10 | |
ЗПМ_31 | Система Moodle як засіб підвищення ефективності викладання | 6 | 10 | дистанційна |
ЗПМ_32_1 | Сучасні освітні технології: кейс-уроки | 9 | 04 | дистанційна |
ЗПМ_32_2 | Сучасні освітні технології: кейс-уроки | 9 | 04 | дистанційна |
ЗПМ_33_1 | Сучасні освітні технології. Дизайн мислення (design thinking) | 9 | 05 | дистанційна |
ЗПМ_33_2 | Сучасні освітні технології. Дизайн мислення (design thinking) | 9 | 05 | дистанційна |
ЗПМ_34_1 | Сучасні освітні технології. Цифровий Storytelling | 9 | 11 | |
ЗПМ_34_2 | Сучасні освітні технології. Цифровий Storytelling | 9 | 11 | |
ЗПМ_35 | Безпека цифрової особистості | 9 | 10 | |
ЗПМ_36 | Організація написання науково-дослідницьких робіт | 3 | 06 | |
Науково-методичні підходи до удосконалення освітнього процесу | ||||
ФФМ_3_1 | Методичний супровід становлення професійної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти | 16 | 09 | |
ФФМ_3_2 | Методичний супровід становлення професійної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти | 16 | 10 | |
ФФМ_3_3 | Методичний супровід становлення професійної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти | 16 | 11 | |
ФФМ_4 | Методичний супровід професійної компетентності музичного керівника закладу дошкільної освіти | 11 | 05 | |
ФФМ_5 | Методичний супровід становлення професійної компетентності інструктора з фізичної культури закладу дошкільної освіти | 13 | 06 | |
ФФМ_109_1 | Готовність старшого дошкільника до навчання в школі | 8 | 02 | дистанційна |
ФФМ_109_2 | Готовність старшого дошкільника до навчання в школі | 8 | 02 | дистанційна |
ФФМ_109_3 | Готовність старшого дошкільника до навчання в школі | 8 | 03 | дистанційна |
ФФМ_109_4 | Готовність старшого дошкільника до навчання в школі | 8 | 03 | дистанційна |
ФФМ_146_1 | Запобігання насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО: управлінський аспект | 8 | 09 | |
ФФМ_146_2 | Запобігання насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО: управлінський аспект | 8 | 10 | |
ФФМ_147_1 | Діяльність вихователя з попередження насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО | 12 | 04 | дистанційна |
ФФМ_147_2 | Діяльність вихователя з попередження насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО | 12 | 05 | дистанційна |
ФФМ_147_3 | Діяльність вихователя з попередження насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО | 12 | 10 | |
ФФМ_147_4 | Діяльність вихователя з попередження насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО | 12 | 06 | |
ФФМ_147_5 | Діяльність вихователя з попередження насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО | 12 | 11 | |
ФФМ_147_6 | Діяльність вихователя з попередження насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО | 12 | 11 | |
ФФМ_147_7 | Діяльність вихователя з попередження насилля щодо дітей та створення безпечного середовища в ЗДО | 12 | 06 | |
ФФМ_6_1 | Розвиток творчих здібностей молодших школярів з використанням ейдетики, теорії рішення винахідницьких задач (ТРВЗ) | 8 | 03 | дистанційна |
ФФМ_6_2 | Розвиток творчих здібностей молодших школярів з використанням ейдетики, теорії рішення винахідницьких задач (ТРВЗ) | 8 | 02 | дистанційна |
ФФМ_6_3 | Розвиток творчих здібностей молодших школярів з використанням ейдетики, теорії рішення винахідницьких задач (ТРВЗ) | 8 | 04 | дистанційна |
ФФМ_6а_1 | Практичне застосування методів і форм, які ґрунтуються на теорії розв’язання винахідницьких задач (ТРВЗ) в початковій школі. Модуль 2 | 8 | 10 | |
ФФМ_6а_2 | Практичне застосування методів і форм, які ґрунтуються на теорії розв’язання винахідницьких задач (ТРВЗ) в початковій школі. Модуль 2 | 8 |
09 |
|
ФФМ_6а_3 | Практичне застосування методів і форм, які ґрунтуються на теорії розв’язання винахідницьких задач (ТРВЗ) в початковій школі. Модуль 2 | 8 | 11 | |
ФФМ_7а_1 | Швидкочитання. Мегапам’ять | 3 | 26.01 | дистанційна |
ФФМ_7а_2 | Швидкочитання. Мегапам’ять | 3 | 02 | дистанційна |
ФФМ_7а_3 | Швидкочитання. Мегапам’ять | 3 | 02 | дистанційна |
ФФМ_7а_4 | Швидкочитання. Мегапам’ять | 3 | 02 | дистанційна |
ФФМ_7а_5 | Швидкочитання. Мегапам’ять | 3 | 03 | дистанційна |
ФФМ_7а_6 | Швидкочитання. Мегапам’ять | 3 | 03 | дистанційна |
ФФМ_8_1 | Інтегроване навчання:тематичний і діяльнісний підходи | 10 | 06 | змішана |
ФФМ_8_2 | Інтегроване навчання:тематичний і діяльнісний підходи | 10 | 06 | змішана |
ФФМ_9 | Розвиток креативності молодших школярів у процесі читацької діяльності на уроках літературного читання | 4 | 04 | змішана |
ФФМ_10_1 | Організація роботи з підручником на уроках у початковій школі | 9 | 10 | |
ФФМ_10_2 | Організація роботи з підручником на уроках у початковій школі | 9 | 09 | |
ФФМ_11_1 | Сучасні технології: «Щоденні 5» і «Щоденні 3» для формування творчої особистості, розвитку критичного мислення учнів та для навчання самостійності під час читання, письма | 5 | 05 | вечірня |
ФФМ_11_2 | Сучасні технології: «Щоденні 5» і «Щоденні 3» для формування творчої особистості, розвитку критичного мислення учнів та для навчання самостійності під час читання, письма | 5 | 05 | вечірня |
ФФМ_12_1 | LEGO-технології в освітньому процесі | 7 | 02 | дистанційна |
ФФМ_12_2 | LEGO-технології в освітньому процесі | 7 | 03 | дистанційна |
ФФМ_12_3 | LEGO-технології в освітньому процесі | 7 | 04 | дистанційна |
ФФМ_12_4 | LEGO-технології в освітньому процесі | 7 | 05 | |
ФФМ_12_5 | LEGO-технології в освітньому процесі | 7 | 06 | |
ФФМ_13_1 | Інноваційні форми роботи вихователя ГПД як засіб формування ключових компетентностей та наскрізних вмінь | 5 | 10 | |
ФФМ_13_2 | Інноваційні форми роботи вихователя ГПД як засіб формування ключових компетентностей та наскрізних вмінь | 5 | 10 | |
ФФМ_14 | Формування здоров’язбережувального середовища в системі роботи ГПД | 4 | 04 | дистанційна |
ФФМ_15 | Інтерпретація літературного твору на уроках літератури рідного краю та уроках позакласного читання | 8 | 02 | дистанційна |
ФФМ_16 | Актуальні проблеми методики викладання української літератури в Новій українській школі | 28 | 03-04 | дистанційна |
ФФМ_17 | Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики | 32 | 10-11 | Гапон
Задорожна |
ФФМ_18_1 | Стратегії критичного читання і письма для формування читацької грамотності PISA | 8 | 03 | дистанційна |
ФФМ_18_2 | Стратегії критичного читання і письма для формування читацької грамотності PISA | 8 | 04 | дистанційна |
ФФМ_19_1 | Методика написання есе | 10 | 05 | Задорожна |
ФФМ_19_2 | Методика написання есе | 10 | 06 | Задорожна |
ФФМ_20 | Нові імена в шкільній програмі із зарубіжної літератури | 20 | ||
ФФМ_21 | Прагматична поетика тексту | 18 | 11 | Задорожна |
ФФМ_22 | Особливості інтерпретації тексту у шкільному курсі
зарубіжної літератури |
20 | 09 | Кучма |
ФФМ_150ум | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь мовно-літературна: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми. Українська мова і література | 6 | 05 | вечірня |
ФФМ_150зл | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь мовно-літературна: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми. Зарубіжна література | 6 | 05 | вечірня |
ФФМ_24_1 | Формування фахової/професійної компетентності в умовах впровадження концепції НУШ | 12 | 10 | |
ФФМ_24_2 | Формування фахової/професійної компетентності в умовах впровадження концепції НУШ | 12 | 10 | |
ФФМ_25 | Лінгвістичні основи методики навчання іноземних мов | 14 | 09 | |
ФФМ_26 | Оптимізація процесу навчання іноземних мов | 18 | 05 | |
ФФМ_28 | Комунікативна методика викладання іноземної мови | 16 | 06 | |
ФФМ_30_1 | Нестандартні підходи до навчання іноземних мов. Технології розвивального навчання | 14 | 02 | дистанційна |
ФФМ_30_2 | Нестандартні підходи до навчання іноземних мов. Технології розвивального навчання | 14 | 03 | дистанційна |
ФФМ_30_3 | Нестандартні підходи до навчання іноземних мов. Технології розвивального навчання | 14 | 02 | дистанційна |
ФФМ_31 | Організація ефективного комунікативного навчального середовища під час вивчення іноземних мов | 18 | 11 | |
ФФМ_148 | Удосконалення компетентностей учителів польської мови та творче спрямування інноваційної діяльності на всебічний розвиток учня | 6 | 06 | |
ФФМ_150ін | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь мовно-літературна: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми. Іноземні мови. Англійська мова | 6 | 05 | |
ФФМ_150_ін | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь мовно-літературна: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми. Іноземні мови. Німецька і французька мови мова | 6 | 05 | вечірня |
ФФМ_66 | Організаційно-методичні засади розвитку професійної компетентності вчителів правознавства | 12 | 05 | |
ФФМ_149_1 | Історичне краєзнавство у викладанні шкільних курсів історії України та географії | 12 | 11 | |
ФФМ_149_2 | Історичне краєзнавство у викладанні шкільних курсів історії України та географії | 12 | 11 | |
ФФМ_150іс | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь громадянська та історична: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 05 | вечірня |
ФФМ_38 | Педагогічний дизайн | 14 | 06 | |
ФФМ_39 | Особливості реалізації навчальних проектів та досліджень як ключових технологій формування життєвих компетентностей учнів | 10 | 09 | |
ФФМ_42 | Квест-технології в освітньому процесі | 13 | 04 | дистанційна |
ФФМ_43 | Екологічний аспект в освітньому процесі | 10 | 10 | |
ФФМ_44а | Системний підхід до розв’язування задач з хімії як засіб розвитку інтелектуальних здібностей учнів. Модуль 2. | 12 | 03 | дистанційна |
ФФМ_46 | Використання проєктних технологій на уроках природничо-математичних дисциплін | 8 | 05 | |
ФФМ_72 | Розвиток цифрової компетентності вчителів природничо-математичних дисциплін в умовах НУШ | 8 | 02 | дистанційна |
ФФМ_150пр | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь природнича: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 05 | вечірня |
ФФМ_48 | Технологія розвитку критичного мислення і формування навичок 21 століття у навчанні математики | 5 | 09 | |
ФФМ_49 | Діяльнісний підхід до навчання математики як основа формування ключових компетентностей Нової української школи. Психологізація процесу навчання математики | 8 | 10 | |
ФФМ_57 | Складання моделей математичних задач з використанням ІКТ інструментарію | 5 | 11 | |
ФФМ_150м | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь математична: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 05 | |
ФФМ_78 | Основи веб-розробки. Створення інтерактивних веб-сторінок за допомогою Javascript | 12 | 03 | дистанційна |
ФФМ_79 | Основи роботи з базами даних | 10 | 04 | дистанційна |
ФФМ_150іф | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь інформатична: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 05 | вечірня |
ФФМ_52 | Сучасний урок трудового навчання як основа проектної діяльності | 4 | 06 | |
ФФМ_54 | Впровадження інноваційних технологій на уроках трудового навчання | 8 | 06 | |
ФФМ _55_1 | Майстер-клас: Витинанка | 6 | 04 | вечірня |
ФФМ _55_2 | Майстер-клас: Витинанка | 6 | 04 | вечірня |
ФФМ _55_3 | Майстер-клас: Витинанка | 6 | 03 | вечірня |
ФФМ_58_1 | Ландшафтний дизайн | 11 | 05 | вечірня |
ФФМ_58_2 | Ландшафтний дизайн | 11 | 04 | вечірня |
ФФМ_59_1 | Дизайн предметів інтер’єру | 10 | 10 | вечірня |
ФФМ_59_2 | Дизайн предметів інтер’єру | 10 | 11 | вечірня |
ФФМ_60 | Дизайн сучасного одягу | 9 | 06 | вечірня |
ФФМ_61_1 | Елементи іміджу-дизайн. Краса і здоров’я | 8 | 09 | вечірня |
ФФМ_61_2 | Елементи іміджу-дизайн. Краса і здоров’я | 8 | 09 | вечірня |
ФФМ_62 | Майстер-клас: Бісероплетіння | 6 | 02 | вечірня |
ФФМ_63_1 | Майстер-клас: вироби з капрону | 6 | 09 | вечірня |
ФФМ_63_2 | Майстер-клас: вироби з капрону | 6 | 09 | вечірня |
ФФМ_64 | Майстер-клас: вироби із пластику | 6 | 10 | вечірня |
ФФМ_65 | Виготовлення виробів зі шкіри в етнічному стилі | 6 | 05 | вечірня |
ФФМ_67 | Майстер-клас: Графічні техніки на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання | 6 | 09 | вечірня |
ФФМ_68_1 | Майстер-клас: Ліплення | 6 | 11 | вечірня |
ФФМ_68_2 | Майстер-клас: Ліплення | 6 | 11 | вечірня |
ФФМ_69 | Майстер-клас: Літотерапія (природні мінерали в якості прикрас, аксесуарів, предметів побуту) | 6 | 02 | вечірня |
ФФМ_74 | Майстер-клас: Традиційна народна лялька | 6 | 03 | вечірня |
ФФМ_75 | Майстер-клас: Українські обереги | 6 | 11 | вечірня |
ФФМ_76 | Майстер-клас: Фелтінг (валяння вовни) | 6 | 10 | вечірня |
ФФМ_77 | Майстер-клас: Виготовлення виробів технологією джутова філігрань | 6 | 05 | вечірня |
ФФМ_150тр | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь технологічна: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 05 | вечірня |
ФФМ_83 | Розробка проблемних пізнавальних задач, завдань, вправ за розділами програми курсу «Захист України» | 9 | 03 | вечірня |
ФФМ_87 | Організація і проведення практичних занять позакласних і спортивно-масових заходів з бадмінтону, флорболу, регбі, спортивного туризму, фрізбі | 30 | 03,06 | вечірня |
ФФМ_143 | Модуль 1. Бадмінтон. Підготовка керівників спортивних гуртків, представників учнівських команд | 16 | 09 | вечірня |
Модуль 2. Організація занять з учнями, віднесеними за станом здоров’я до спеціальної медичної групи | 14 | 10 | вечірня | |
ФФМ_88_1 | Практикум: Навчання навичкам надання домедичної допомоги для педагогічних працівників та школярів | 8 | 25.01
27.01 |
дистанційна |
ФФМ_88_2 | Практикум: Навчання навичкам надання домедичної допомоги для педагогічних працівників та школярів | 8 | 01.02
03.02 |
дистанційна |
ФФМ_88_3 | Практикум: Навчання навичкам надання домедичної допомоги для педагогічних працівників та школярів | 8 | 08.02
10.02 |
дистанційна |
ФФМ_88_4 | Практикум: Навчання навичкам надання домедичної допомоги для педагогічних працівників та школярів | 8 | 15.02
17.02 |
дистанційна |
ФФМ_88_5 | Практикум: Навчання навичкам надання домедичної допомоги для педагогічних працівників та школярів | 8 | 22.02
24.02 |
дистанційна |
ФФМ_89_1 | Впровадження арт-терапевтичних методик в освітній процес, як одного із видів здоров’язбережувальних технологій | 9 | 09 | |
ФФМ_89_2 | Впровадження арт-терапевтичних методик в освітній процес, як одного із видів здоров’язбережувальних технологій | 9 | 09 | |
ФФМ_90 | Педагогічні інновації у розвитку мистецьких здібностей учнів | 14 | 06 | |
ФФМ_91 | Генії сучасності: мистецький контент уроків художньо-естетичного циклу | 8 | 04 | дистанційна |
ФФМ_93 | Інноваційні підходи до викладання предметів художньо-естетичного циклу | 6 | 03 | дистанційна |
ФФМ_94 | Розкриття креативної особистості засобами музичного мистецтва | 4 | 10 | |
ФФМ_95 | Формування вокальної культури на уроках мистецтва в контексті традиційної музичної освіти в Україні | 10 | 10 | |
ФФМ_96 | Музикотерапія як інноваційний метод у роботі вчителя | 6 | 03 | дистанційна |
ФФМ_150_мс | НУШ. 5-6 класи. Освітня галузь мистецька: Державний стандарт базової середньої освіти і модельні програми | 6 | 05 | вечірня |
ФФМ_138 | Віра і наука як фактор цілісного світосприйняття для укріплення віри та духовних цінностей учнів | 8 | 06 | |
ФФМ 139 | Удосконалення ключових компетентностей учителів етики та християнської етики | 16 | 10 | |
ФФМ_97_1 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному навчальному закладі | 5 | 03 | дистанційна |
ФФМ_97_2 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному навчальному закладі | 5 | 02 | дистанційна |
ФФМ_97_3 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному навчальному закладі | 5 | 03 | дистанційна |
ФФМ_99_1 | Особливості організації навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами | 6 | 24-25.01 | дистанційна |
ФФМ_99_2 | Особливості організації навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами | 6 | 26-27.01 | дистанційна |
ФФМ_99_3 | Особливості організації навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами | 6 | 03 | дистанційна |
ФФМ_99_4 | Особливості організації навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами | 6 | 03 | дистанційна |
ФФМ_99_5 | Особливості організації навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами | 6 | 04 | дистанційна |
ФФМ_100_1 | Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі | 9 | 09 | |
ФФМ_100_2 | Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі | 9 | 10 | |
ФФМ_101_1 | Диференціація викладання в інклюзивному класі: здійснення
адаптацій і модифікацій |
7 | 26-27.01 | дистанційна |
ФФМ_101_2 | Диференціація викладання в інклюзивному класі: здійснення
адаптацій і модифікацій |
7 | 24-25.01 | дистанційна |
ФФМ_101_3 | Диференціація викладання в інклюзивному класі: здійснення
адаптацій і модифікацій |
7 | 02 | дистанційна |
ФФМ_101_4 | Диференціація викладання в інклюзивному класі: здійснення
адаптацій і модифікацій |
7 | 02 | дистанційна |
ФФМ_101_5 | Диференціація викладання в інклюзивному класі: здійснення
адаптацій і модифікацій |
7 | 04 | дистанційна |
ФФМ_101_6 | Диференціація викладання в інклюзивному класі: здійснення
адаптацій і модифікацій |
7 | 05 | дистанційна |
ФФМ_101_7 | Диференціація викладання в інклюзивному класі: здійснення
адаптацій і модифікацій |
7 | 05 | дистанційна |
ФФМ_102_1 | Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій | 8 | 09 | |
ФФМ_102_2 | Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій | 8 | 10 | |
ФФМ_102_3 | Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій | 8 | 10 | |
ФФМ_102_4 | Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій | 8 | 11 | |
ФФМ_102_5 | Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій | 8 | 11 | |
ФФМ_103 | Психологічні захисти в структурі Я-концепції особистості | 8 | 04 | дистанційна |
ФФМ_104 | Сфера почуттів як інструмент діяльності психолога | 8 | 03 | дистанційна |
ФФМ_105_1 | Корекція агресивної поведінки дітей дошкільного та шкільного віку | 8 | 06 | |
ФФМ_105_2 | Корекція агресивної поведінки дітей дошкільного та шкільного віку | 8 | 06 | |
ФФМ_106_1 | Попередження насилля та жорстокого поводження з дітьми | 12 | 09 | |
ФФМ_106_2 | Попередження насилля та жорстокого поводження з дітьми | 12 | 10 | |
ФФМ_107 | Розв’язання шкільних конфліктів шляхом конструктивного діалогу та відновних практик | 8 | 01, 03-04.02 | дистанційна |
ФФМ_108_1 | Психолого-педагогічний супровід адаптації дітей до умов закладу дошкільної освіти | 6 | 03 | дистанційна |
ФФМ_108_2 | Психолого-педагогічний супровід адаптації дітей до умов закладу дошкільної освіти | 6 | 04 | дистанційна |
ФФМ_110_1 | Особливості організації інклюзивної освіти у початковій школі | 8 | 09 | |
ФФМ_110_2 | Особливості організації інклюзивної освіти у початковій школі | 8 | 09 | |
ФФМ_111 | Труднощі у навчанні та способи корекції навчальних навичок молодших школярів | 8 | 11 | |
ФФМ_112 | Основи арт-терапії в роботі психолога | 12 | 21-25.02 | дистанційна |
ФФМ_113_1 | Підвищення психологічної культури батьків в освітньому процесі | 12 | 11 | |
ФФМ_113_2 | Підвищення психологічної культури батьків в освітньому процесі | 12 | 11 | |
ФФМ_114_1 | Основи ефективної комунікації | 12 | 05 | дистанційна |
ФФМ_114_2 | Основи ефективної комунікації | 12 | 03 | дистанційна |
ФФМ_92_1 | Стрес і стресостійкість | 8 | 02 | дистанційна |
ФФМ_92_2 | Стрес і стресостійкість | 8 | 02 | дистанційна |
ФФМ_142 | Цифрова грамотність працівника психологічної служби | 8 | 04 | дистанційна |
ФФМ_150пп | Особливості діяльності психологічної служби закладу о світи в умовах НУШ | 12 | 05 | вечірня |
ФФМ_118 | Універсальна десяткова класифікація для дитячих бібліотек: структура, зміст, призначення | 8 | 03 | дистанційна |
ФФМ_145 | Нова українська література для Нової української школи | 8 | 06 | |
ФФМ_151 | Бібліотека – центр інноваційної думки | 10 | 10 | |
ФФМ_123 | Креативна педагогіка | 6 | 09 | |
ФФМ_125 | Інноваційні форми роботи у діяльності закладу позашкільної освіти | 6 | 06 | |
ФФМ_127 | Краєзнавство у сучасній школі: формування соціальної і громадянської компетентностей | 10 | 10 | |
ФФМ_144_1 | Організація роботи із запобігання та протидії булінгу в закладі освіти | 4 | 11 | |
ФФМ_144_2 | Організація роботи із запобігання та протидії булінгу в закладі освіти | 4 | 11 | |
ФФМ_132 | Діловодство | 11 | 24-26.01
01-02.02 |
дистанційна |
ФФМ_133 | Моніторинг розвитку методичних компетентностей педагогів | 6 | 09 | |
ФФМ_134 | Управління персоналом у закладах освіти | 20 | 04 | дистанційна |
ФФМ_136 | Стратегія розвитку закладу загальної середньої освіти | 16 | 05 | дистанційна |
ФФМ_137 | Академічна та організаційна політика закладу освіти в умовах автономії | 16 | 04 | дистанційна |
ФФМ 140 | Академічна доброчесність як дієвий інструмент забезпечення якості освіти у загальноосвітніх навчальних закладах | 16 | 06 |
Copyright © 2015-2021 «Портал створено в рамках проекту «Партисипативнадемократія та обґрунтовані рішення на місцевому рівні в Україні», якийвпроваджується Асоціацією міст України спільно з Норвезькою асоціацією місцевих регіональних владза фінансової підтримки МЗС Норвегії»