Шановні колеги, запрошуємо на навчання!
Приєднуйтеся до нас, щоб взаємодіяти у рамках дистанційного курсу «Професійний апгрейд: траєкторія трансформації, творчості, успіху». Програму курсу розроблено у межах науково-дослідної теми Центрального інституту післядипломної освіти (ЦІПО) «Трансформація професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти» (0120U104637, 2020-2025 рр.) та підтеми структурного підрозділу (кафедра філософії і освіти дорослих ЦІПО) «Теоретико-методичні засади трансформації професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти», з метою експериментальної перевірки синергетичної технології тьюторингу професійної трансформації педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах неформальної освіти.Організатори навчання: ГО “Центр освітніх ініціатив “ТОЛОКА”Автори курсу:Просіна Ольга, завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент; голова ГО «Центр освітніх ініціатив «Толока».Обручнікова Наталія, здобувач вищої освіти ступеня доктора філософії, спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, викладач кафедри зарубіжної філології Навчально-наукового інституту філології і журналістики Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського.Фещак Богдан, здобувач вищої освіти ступеня доктора філософії, спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України; ст. викладач Національного університету «Києво-Могилянська Академія».
РЕЄСТРАЦІЯ НА КУРСРозклад онлайн-зустрічей та асинхронної роботи
на дистанційному курсі “Професійний апгрейд: траєкторія трансформації, творчості, успіху”
Модуль 1 (10 годин, 18-22 березня 2024 року)
- Онлайн-зустрічі:
- 18 березня, 18:00-20:00: Тема 1. Вступ до модуля
- 22 березня, 18:00-20:00: Тема 3. Інструменти та методи роботи з дорослими, які прагнуть до змін (самостійна робота, форуми, онлайн-тести)
- Асинхронна робота:
- Вивчення матеріалів Теми 2. Створення безпечного та сприятливого середовища для навчання та розвитку
- Виконання завдань (записи в щоденнику, рефлексія, практичні вправи)
Модуль 2 (10 годин, 15-19 квітня 2024 року)
- Онлайн-зустрічі:
- 15 квітня, 18:00-20:00: Тема 1. Розвиток ключових компетенцій
- 19 квітня, 18:00-20:00: Тема 3. Штучний інтелект (АІ): помічник педагога/викладача
- Асинхронна робота:
- Вивчення матеріалів Теми 2. Розвиток креативності та інноваційного мислення (самостійна робота, форуми, онлайн-тести)
- Виконання завдань
Модуль 3 (10 годин, 27-31 травня 2024 року)
- Онлайн-зустрічі:
- 27 травня, 18:00-20:00: Тема 1. Модель упровадження авторської синергетичної технології професійної трансформації педагогічних/науково-педагогічних працівників.
- 31 травня, 18:00-20:00: Тема 3. Оцінка результативності тьюторингу професійної трансформації.
- Асинхронна робота:
- Вивчення матеріалів Теми 2. Суть та принципи тьюторингу (самостійна робота, форуми, онлайн-тести)
- Виконання завдань (розробка тьюторського супроводу, рефлексія)
Важливо:
- Цей розклад є орієнтовним і може бути змінений.
- Усі онлайн-зустрічі будуть проходити в платформ zoom
- Матеріали для асинхронної роботи будуть доступні в гугл класі.
Для кращого засвоєння матеріалу рекомендується:
- Активно брати участь у онлайн-зустрічах.
- Виконувати всі завдання асинхронної роботи.
- Задавати питання викладачам та спілкуватися з іншими учасниками курсу.
Бажаю вам успішного навчання!
Якщо залишилися запитання, звертайтеся – 0505492298 (Ольга Просіна)