Розклад занять на жовтень 2025 року

УВАГА! У випадку, коли перед початком або під час заняття оголошено повітряну тривогу, заняття розпочинається або відновлюється через 10 хвилин після сигналу «Відбій повітряної тривоги».

РОЗКЛАД навчальних занять за вечірньою/дистанційною/змішаною формою

в системі неперервної післядипломної освіти при ТКМЦНОІМ у жовтні 2025 року (оновлюється за потреби)

Група Назва розділу Кількість годин Дистанційне / вечірнє
Термін навчання Платформа дистанційного навчання / Місце проведення
СГ_15_1 Професійний розвиток педагога засобами неформальної освіти. Здатність до навчання впродовж життя. 15 07-09.10

14-15.10

15.00-17.00

GoogleMeet
СГ_15_2 Професійний розвиток педагога засобами неформальної освіти. Здатність до навчання впродовж життя. 15 08.10

15-16.10

21.10

23.10

GoogleMeet
СГ_15_3 Професійний розвиток педагога засобами неформальної освіти. Здатність до навчання впродовж життя. 6 08.10

15.10

15.00-17.00

GoogleMeet
СГ_15_4 Професійний розвиток педагога засобами неформальної освіти. Здатність до навчання впродовж життя. 6 08.10

15.10

15.00-17.00

GoogleMeet
ЗП_4 Профільна школа: Проблемні та дослідницькі методи викладання 6 14-15.10

15.00-17.00

Zoom
ЗП_5_3 Використання штучного інтелекту для створення опитувань і тестувань 9 8.10

10.10

15.10

15.00-17.00

Zoom
ЗП_5_5 Використання штучного інтелекту для створення опитувань і тестувань 9 17.10

22.10

24.10

15.00-17.00

Zoom
ЗП_7_1 Системи штучного інтелекту та нейронні мережі в освітній діяльності 8 06-08.10

15.30-17.15

GoogleMeet
ЗП_7_4 Системи штучного інтелекту та нейронні мережі в освітній діяльності 8 13-15.10

15.30-17.15

GoogleMeet
ЗП_8 Організація інноваційного навчального середовища за STEM-методикою: універсальні інструменти та технології 7 15.10

16.10

14.30-16.50

Google Meet
ЗП_19_1 Роль фізичного навантаження у забезпеченні високої ефективності праці педагогічного працівника. Зорова втома педагогічних працівників: передумови виникнення і способи протидії 8 22-23.10

17.00-19.00

24.10

17.00-18.20

Zoom
ЗП_19_2 Роль фізичного навантаження у забезпеченні високої ефективності праці педагогічного працівника. Зорова втома педагогічних працівників: передумови виникнення і способи протидії 8 08-09.10

17.00-19.00

10.10

17.00-18.20

Zoom
ЗП_30 Функціональна грамотність педагога 10 08-09.10-28

15.10

14.00-16.15

Zoom
ФФ_3_2 Розвиток загальних та фахових компетентностей вихователів для  реалізації оновленого Стандарту дошкільної освіти в Україні 12 20-22.10

13.30-14.50

15.00-16.20

Google Meet
ФФ_3_3 Розвиток загальних та фахових компетентностей вихователів для  реалізації оновленого Стандарту дошкільної освіти в Україні 12 13-15.10

13.30-14.50

15.00-16.20

Google Meet
ФФ_23 Основи комунікативної лінгвістики у змісті мовно-літературної освітньої галузі НУШ 8 21.10

23.10

14.30-15.50

16.00-17.20

Zoom
ФФ_28 Підготовка учнів до мовно-літературних конкурсів, PISA, PIRLS та ін. 6 22-23.10

15.00-17.00

Zoom
ФФ_29 Формування фахової/професійної компетенції  вчителів іноземних мов в умовах впровадження концепції НУШ 8 20.10

27.10

14.30-15.50

16.00-17.20

Zoom
ФФ_34_2 Основи ораторського мистецтва 9 15.10

22.10

29.10

15.00-17.00

Zoom
ФФ_41 Інтеграція змісту природничих наук на уроках хімії 12 29-30.10

9.00-10.20

10.30-11.50

12.00-13.20

ТЛ № 21 СМШ ім. І.Герети

Просп. Злуки, 51

ФФ_50 Діяльнісний підхід до освітнього процесу в НУШ: освітня галузь соціальна та здоров’язбережувальна 6 16-17.10

15.00-17.00

Google Meet
ФФ_56 Система розв’язування олімпіадних та. задач підвищеної складності з математики. Підготовка школярів до участі в міжнародних конкурсах  математичного спрямування (TIMSS, розв’язування логічних задач та ін.) 12 27.10

31.10

9.00-10.20

10.30-11.50

12.00-13.20

ТНВК ШЛ №6, вул. Руська, 6

ТАЛ_УГ, вул. Коперніка, 17

ФФ_59_1 Діагностувальні (підсумкові) роботи з математики: вимоги до складання та оцінювання. 5-6 класи. 7-9 класи 6 07.10

09.10

15.00-17.00

Zoom

 

ФФ_59_2 Діагностувальні (підсумкові) роботи з математики: вимоги до складання та оцінювання. 5-6 класи. 7-9 класи 6 14.10

16.10

15.00-17.00

Zoom

 

ФФ_63 Методика навчання учнів розв’язанню завдань підвищеної складності з програмування та інформаційних технологій 12 27-28.10

09.00-11.00

11.10-13.30

Zoom

 

GoogleMeet

ФФ _65_1 Майстер-клас: Витинанка 6 27-28.10

14.00-16.00

КЗ ТМР ШНР

вул. Новий Світ, 19

ФФ _65_2 Майстер-клас: Витинанка 6 30-31.10

10.00-12.00

КЗ ТМР ШНР

вул. Новий Світ, 19

ФФ_70 Майстер-клас: Паперопластика. 6 06.10

13.10

15.00-17.00

ТСШ № 29, бульвар Дмитра Вишневецького, 10
ФФ_72_3 Майстер-клас: Виготовлення традиційних українських виробів до Різдвяних та Великодних свят 6 28-29.10

10.00-12.00

КЗ ТМР ШНР

вул. Новий Світ, 19

ФФ_85 Основи методичної, технічної і функціональної підготовки сучасного вчителя фізичної культури 30 27-31.10

9.00-10.20

10.30-11.50

12.00-13.20

ТНПУ ім. Володимира Гнатюка, вул. Максима Кривоноса, 2

ТЗОШ № 16, вул. Володимира Винниченка, 2

ФФ_92 Майстер-клас: Сучасні техніки зображувального мистецтва 8 20.10

27.10

14.30-15.50

16.00-17.20

ТКМЦНОІМ, актова зала

бульв. Т.Г.Шевченка, 1

ФФ_100_3 Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі 9 15-17.10

13.30-15.30

Zoom

 

ФФ_100_4 Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі 9 22-24.10

13.30-15.30

Zoom

 

ФФ_100_5 Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі 9 22-24.10

13.30-15.30

Zoom

 

ФФ_100_6 Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі 9 15-17.10

13.30-15.30

Zoom

 

ФФ_101_3 Особливості організації інклюзивної освіти у початковій школі 8 06.10

13.10

14.30-15.50

16.00-17.20

GoogleMeet
ФФ_101_4 Особливості організації інклюзивної освіти у початковій школі 8 07.10

14.10

14.30-15.50

16.00-17.20

GoogleMeet
ФФ_102_1 Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій 8 28-29.10

14.30-15.50

16.00-17.20

Zoom
ФФ_102_2 Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій 8 28-29.10

14.30-15.50

16.00-17.20

Zoom
ФФ_106_5 Попередження насилля та жорстокого поводження з дітьми 12 20-22.10

14.30-15.50

16.00-17.20

Zoom
ФФ_110 Формування навичок усвідомленого батьківства 9 06-07.10

13.10

14.30-16.30

GoogleMeet
ФФ_118_3 Психоемоційна підтримка для працівників освіти та спеціалістів, які працюють з дітьми в умовах війни 12 06-08.10

14.30-15.50

16.00-17.20

Zoom
ФФ_118_4 Психоемоційна підтримка для працівників освіти та спеціалістів, які працюють з дітьми в умовах війни 12 06-08.10

14.30-15.50

16.00-17.20

Zoom
ФФ_130 Організація роботи щодо запобігання та протидії насильству та жорстокому поводженню з дітьми у закладі освіти 4 23.10

14.30-15.50

16.00-17.20

Zoom

Примітка.   До відома слухачів! У випадку, якщо сформовано декілька груп з вивчення одного розділу, і Ви не знаєте, в якій групі навчаєтесь, зайдіть на сторінку “Документи”, оберіть опцію “Склад груп”, знайдіть шифр групи, своє прізвище, запланований місяць навчання.

Copyright © 2015-2021 «Портал створено в рамках проекту «Партисипативнадемократія та обґрунтовані рішення на місцевому рівні в Україні», якийвпроваджується Асоціацією міст України спільно з Норвезькою асоціацією місцевих регіональних владза фінансової підтримки МЗС Норвегії»

Написати нам

    * обов’язкові для заповнення поля