УВАГА! У випадку, коли перед початком або під час заняття оголошено повітряну тривогу, заняття розпочинається або відновлюється через 10 хвилин після сигналу «Відбій повітряної тривоги».
РОЗКЛАД навчальних занять за вечірньою/дистанційною/змішаною формою
в системі неперервної післядипломної освіти при ТКМЦНОІМ у жовтні 2025 року (оновлюється за потреби)
Група | Назва розділу | Кількість годин | Дистанційне / вечірнє | |
Термін навчання | Платформа дистанційного навчання / Місце проведення | |||
СГ_15_1 | Професійний розвиток педагога засобами неформальної освіти. Здатність до навчання впродовж життя. | 15 | 07-09.10
14-15.10 15.00-17.00 |
GoogleMeet |
СГ_15_2 | Професійний розвиток педагога засобами неформальної освіти. Здатність до навчання впродовж життя. | 15 | 08.10
15-16.10 21.10 23.10 |
GoogleMeet |
СГ_15_3 | Професійний розвиток педагога засобами неформальної освіти. Здатність до навчання впродовж життя. | 6 | 08.10
15.10 15.00-17.00 |
GoogleMeet |
СГ_15_4 | Професійний розвиток педагога засобами неформальної освіти. Здатність до навчання впродовж життя. | 6 | 08.10
15.10 15.00-17.00 |
GoogleMeet |
ЗП_4 | Профільна школа: Проблемні та дослідницькі методи викладання | 6 | 14-15.10
15.00-17.00 |
Zoom |
ЗП_5_3 | Використання штучного інтелекту для створення опитувань і тестувань | 9 | 8.10
10.10 15.10 15.00-17.00 |
Zoom |
ЗП_5_5 | Використання штучного інтелекту для створення опитувань і тестувань | 9 | 17.10
22.10 24.10 15.00-17.00 |
Zoom |
ЗП_7_1 | Системи штучного інтелекту та нейронні мережі в освітній діяльності | 8 | 06-08.10
15.30-17.15 |
GoogleMeet |
ЗП_7_4 | Системи штучного інтелекту та нейронні мережі в освітній діяльності | 8 | 13-15.10
15.30-17.15 |
GoogleMeet |
ЗП_8 | Організація інноваційного навчального середовища за STEM-методикою: універсальні інструменти та технології | 7 | 15.10
16.10 14.30-16.50 |
Google Meet |
ЗП_19_1 | Роль фізичного навантаження у забезпеченні високої ефективності праці педагогічного працівника. Зорова втома педагогічних працівників: передумови виникнення і способи протидії | 8 | 22-23.10
17.00-19.00 24.10 17.00-18.20 |
Zoom |
ЗП_19_2 | Роль фізичного навантаження у забезпеченні високої ефективності праці педагогічного працівника. Зорова втома педагогічних працівників: передумови виникнення і способи протидії | 8 | 08-09.10
17.00-19.00 10.10 17.00-18.20 |
Zoom |
ЗП_30 | Функціональна грамотність педагога | 10 | 08-09.10-28
15.10 14.00-16.15 |
Zoom |
ФФ_3_2 | Розвиток загальних та фахових компетентностей вихователів для реалізації оновленого Стандарту дошкільної освіти в Україні | 12 | 20-22.10
13.30-14.50 15.00-16.20 |
Google Meet |
ФФ_3_3 | Розвиток загальних та фахових компетентностей вихователів для реалізації оновленого Стандарту дошкільної освіти в Україні | 12 | 13-15.10
13.30-14.50 15.00-16.20 |
Google Meet |
ФФ_23 | Основи комунікативної лінгвістики у змісті мовно-літературної освітньої галузі НУШ | 8 | 21.10
23.10 14.30-15.50 16.00-17.20 |
Zoom |
ФФ_28 | Підготовка учнів до мовно-літературних конкурсів, PISA, PIRLS та ін. | 6 | 22-23.10
15.00-17.00 |
Zoom |
ФФ_29 | Формування фахової/професійної компетенції вчителів іноземних мов в умовах впровадження концепції НУШ | 8 | 20.10
27.10 14.30-15.50 16.00-17.20 |
Zoom |
ФФ_34_2 | Основи ораторського мистецтва | 9 | 15.10
22.10 29.10 15.00-17.00 |
Zoom |
ФФ_41 | Інтеграція змісту природничих наук на уроках хімії | 12 | 29-30.10
9.00-10.20 10.30-11.50 12.00-13.20 |
ТЛ № 21 СМШ ім. І.Герети
Просп. Злуки, 51 |
ФФ_50 | Діяльнісний підхід до освітнього процесу в НУШ: освітня галузь соціальна та здоров’язбережувальна | 6 | 16-17.10
15.00-17.00 |
Google Meet |
ФФ_56 | Система розв’язування олімпіадних та. задач підвищеної складності з математики. Підготовка школярів до участі в міжнародних конкурсах математичного спрямування (TIMSS, розв’язування логічних задач та ін.) | 12 | 27.10
31.10 9.00-10.20 10.30-11.50 12.00-13.20 |
ТНВК ШЛ №6, вул. Руська, 6
ТАЛ_УГ, вул. Коперніка, 17 |
ФФ_59_1 | Діагностувальні (підсумкові) роботи з математики: вимоги до складання та оцінювання. 5-6 класи. 7-9 класи | 6 | 07.10
09.10 15.00-17.00 |
Zoom
|
ФФ_59_2 | Діагностувальні (підсумкові) роботи з математики: вимоги до складання та оцінювання. 5-6 класи. 7-9 класи | 6 | 14.10
16.10 15.00-17.00 |
Zoom
|
ФФ_63 | Методика навчання учнів розв’язанню завдань підвищеної складності з програмування та інформаційних технологій | 12 | 27-28.10
09.00-11.00 11.10-13.30 |
Zoom
GoogleMeet |
ФФ _65_1 | Майстер-клас: Витинанка | 6 | 27-28.10
14.00-16.00 |
КЗ ТМР ШНР
вул. Новий Світ, 19 |
ФФ _65_2 | Майстер-клас: Витинанка | 6 | 30-31.10
10.00-12.00 |
КЗ ТМР ШНР
вул. Новий Світ, 19 |
ФФ_70 | Майстер-клас: Паперопластика. | 6 | 06.10
13.10 15.00-17.00 |
ТСШ № 29, бульвар Дмитра Вишневецького, 10 |
ФФ_72_3 | Майстер-клас: Виготовлення традиційних українських виробів до Різдвяних та Великодних свят | 6 | 28-29.10
10.00-12.00 |
КЗ ТМР ШНР
вул. Новий Світ, 19 |
ФФ_85 | Основи методичної, технічної і функціональної підготовки сучасного вчителя фізичної культури | 30 | 27-31.10
9.00-10.20 10.30-11.50 12.00-13.20 |
ТНПУ ім. Володимира Гнатюка, вул. Максима Кривоноса, 2
ТЗОШ № 16, вул. Володимира Винниченка, 2 |
ФФ_92 | Майстер-клас: Сучасні техніки зображувального мистецтва | 8 | 20.10
27.10 14.30-15.50 16.00-17.20 |
ТКМЦНОІМ, актова зала
бульв. Т.Г.Шевченка, 1 |
ФФ_100_3 | Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі | 9 | 15-17.10
13.30-15.30 |
Zoom
|
ФФ_100_4 | Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі | 9 | 22-24.10
13.30-15.30 |
Zoom
|
ФФ_100_5 | Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі | 9 | 22-24.10
13.30-15.30 |
Zoom
|
ФФ_100_6 | Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі | 9 | 15-17.10
13.30-15.30 |
Zoom
|
ФФ_101_3 | Особливості організації інклюзивної освіти у початковій школі | 8 | 06.10
13.10 14.30-15.50 16.00-17.20 |
GoogleMeet |
ФФ_101_4 | Особливості організації інклюзивної освіти у початковій школі | 8 | 07.10
14.10 14.30-15.50 16.00-17.20 |
GoogleMeet |
ФФ_102_1 | Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій | 8 | 28-29.10
14.30-15.50 16.00-17.20 |
Zoom |
ФФ_102_2 | Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій | 8 | 28-29.10
14.30-15.50 16.00-17.20 |
Zoom |
ФФ_106_5 | Попередження насилля та жорстокого поводження з дітьми | 12 | 20-22.10
14.30-15.50 16.00-17.20 |
Zoom |
ФФ_110 | Формування навичок усвідомленого батьківства | 9 | 06-07.10
13.10 14.30-16.30 |
GoogleMeet |
ФФ_118_3 | Психоемоційна підтримка для працівників освіти та спеціалістів, які працюють з дітьми в умовах війни | 12 | 06-08.10
14.30-15.50 16.00-17.20 |
Zoom |
ФФ_118_4 | Психоемоційна підтримка для працівників освіти та спеціалістів, які працюють з дітьми в умовах війни | 12 | 06-08.10
14.30-15.50 16.00-17.20 |
Zoom |
ФФ_130 | Організація роботи щодо запобігання та протидії насильству та жорстокому поводженню з дітьми у закладі освіти | 4 | 23.10
14.30-15.50 16.00-17.20 |
Zoom |
Примітка. До відома слухачів! У випадку, якщо сформовано декілька груп з вивчення одного розділу, і Ви не знаєте, в якій групі навчаєтесь, зайдіть на сторінку “Документи”, оберіть опцію “Склад груп”, знайдіть шифр групи, своє прізвище, запланований місяць навчання.
Copyright © 2015-2021 «Портал створено в рамках проекту «Партисипативнадемократія та обґрунтовані рішення на місцевому рівні в Україні», якийвпроваджується Асоціацією міст України спільно з Норвезькою асоціацією місцевих регіональних владза фінансової підтримки МЗС Норвегії»