Перелік посад педагогічних та науково-педагогічних працівників
Типові штатні нормативи закладів ЗСО
Положення про освітній округ та опорний заклад
Типове положення про філію опорного закладу
Положення про піклувальну раду ЗНЗ
Порядок державної атестації закладів освіти
Положення про атестацію професійно-технічних закладів
Положення про ІВС “Освіта” та Порядок замовлення документів про освіту
Роз’яснення МОН щодо окремих питань зарахування учнів до різнотипних закладів освіти
Положення про навчальні кабінети ЗНЗ
Нормативи наповнюваності класів і груп закладів освіти
Типове положення про атестацію педагогічних працівників
Положення про сертифікацію педагогічних працівників
Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у ЗЗСО
Інструкція про порядок обчислення заробітної плати
Методичні рекомендації до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі ЗСО
Алгоритм організації інклюзивного класу: рекомендації ДСЯО
№ з/п | Тема | автор | тип матеріалу (розробка, презентація) | Посилання |
1 | Організація навчання педагогів гімназії засобами тренінгових технологій на засадах андрагогічного підходу | Ензельт О.П. | Опис досвіду | Тренінгові технології |
2 | Роль педагогічної ради школи в розвитку професійної компетентності педагога | Вишневська А.П. | Опис досвіду | Педагогічна рада |
3 | Структурні компоненти методичного простору Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №24 | Оберванюк О.І. | Опис досвіду | Структура МР |
Copyright © 2015-2021 «Портал створено в рамках проекту «Партисипативнадемократія та обґрунтовані рішення на місцевому рівні в Україні», якийвпроваджується Асоціацією міст України спільно з Норвезькою асоціацією місцевих регіональних владза фінансової підтримки МЗС Норвегії»