Складовою реформи «Нова українська школа» є підготовка нового вчителя, тому мета МОН – сприяти його професійному та особистому зростанню, а також підвищувати його соціальний статус.
Закони «Про освіту» та «Про повну загальну середню освіту» визначають нові вимоги до підготовки висококваліфікованих вчителів НУШ. З цією метою у більшості педагогічних університетів затверджено механізми імплементації положень, які стосуються вищої освіти та впровадження педагогічних інновацій в освітню діяльність.
Нове освітнє законодавство дає вчителям свободу дій обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати, учитель чи авторська група може доповнювати або створювати свої програми на основі типових освітніх програми МОН.
Запроваджено добровільну сертифікацію, успішне проходження якої надає вчителям 20% надбавку до посадового окладу та звільняє від атестації.
Вчителі опановують інструменти, які передбачено новаціями НУШ, зокрема – для роботи з суб’єктними результатами навчальної діяльності.
Із відеозаписом діалогової платформи «Освіта України 2021: стратегічні цілі в дії» можна ознайомитись за покликанням.