Навчальний процес у системі неперервної освіти ТКМЦНОІМ триває

21 січня 2019 року розпочалося навчання у системі неперервної освіти при ТКМЦНОІМ.

Для педагогів розроблено 173 спеціальні курси, які згруповані у 3 модулі – 9 програм у соціогуманітарний, 27 – загальнопрофесійний, 137 – фахово-функціональний. Педагоги самостійно визначились із переліком навчальних курсів, які хочуть вивчати. На теперішній час зареєструвались 706 педагогічних працівників, які обрали для вивчення від 1 до 12 різних програм.

Найбільший інтерес, і, відповідно, найбільше зареєстрованих слухачів, показали освітяни щодо вивчення ролі й місця педагога в сучасному суспільстві, інноваційних освітніх технологій, сучасних засобів навчання, інклюзивної освіти, психолого-педагогічної підготовки, безпечних умов навчання і здорового способу життя.

Так, бажання вивчати програми соціогуманітарного модуля виявили 194 педагоги, серед них 25 зареєструвалися на вивчення спецкурсу «Сучасний вчитель як провідник змін», 38 –  «Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи», 35 – «Відкриті батьківські студії: мудрість родинної педагогіки».

Програми загальнопрофесійного модуля вивчатимуть  542 педагоги, в тому числі  курс «Розвиток критичного мислення учнів при викладанні  різних навчальних дисциплін»  – 51, «Формування інноваційної культури вчителя. Готовність  вчителя до інноваційної діяльності. Інноваційні технології навчання» – 30, «Квест –технологія в навчанні. Методика створення та проведення веб – квестів» – 53, «Сучасні електронні ресурси для ефективної організації освітнього процесу у навчальному заклад» – 30, «Інструменти ІКТ сучасного педагога» – 34, «Персональний сайт (блог) – імідж сучасного освітянина» – 66.

974 педагоги виявили бажання вивчати спецкурси фахово-функціонального спрямування, серед них 85 вихователів дошкільних закладів – програму «Методичний супровід становлення професійної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти», 52 учителі початкових класів – курс «LEGO-технології в освітньому процесі».

Уже завершився освітній процес у групах з вивчення спецкурсів «Формування естетичних компетентностей особистості засобами позашкільної освіти», «Розвиток інноваційного освітнього середовища сучасного закладу   позашкільної освіти», «Особливості організації навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами», «Сучасні мови програмування. Основи програмування на Java», «Оптимізація процесу навчання іноземних мов», «Методичний супровід становлення професійної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти» (1 група), «Формування інноваційної культури вчителя. Готовність  вчителя до інноваційної діяльності. Інноваційні технології навчання», «Коучинг як сучасна технологія педагогічного керівництва», «Моделювання позитивно розвиткового середовища навчального закладу», «Використання ідей Української Хартії вільної людини в освітньому процесі» і педагоги зареєстрували свої перші здобутки у електронних кабінетах/ваучерах обліку підвищення кваліфікації.

До кінця березня завершать навчання слухачі ще 9 груп системи неперервної освіти.

Заняття з педагогами проводять автори програм – добре знані педагоги Тернополя, застосовуючи  активні методи і форми навчання – тренінги, дискусії, мозкові штурми, круглі столи, моделювання конкретних ситуацій, інформаційні технології тощо.

Copyright © 2015-2021 «Портал створено в рамках проекту «Партисипативнадемократія та обґрунтовані рішення на місцевому рівні в Україні», якийвпроваджується Асоціацією міст України спільно з Норвезькою асоціацією місцевих регіональних владза фінансової підтримки МЗС Норвегії»

Написати нам

    * обов’язкові для заповнення поля