Кафедра філософії і освіти дорослик ЦІППО УМО разом з ГО “Центр освітніх ініціатив “ТОЛОКА” запрошують на літній інтенсив.
Приєднуйтеся на навчання за програмою курсу “Сучасний вчитель (викладач): цифрові інструменти в дії”Цільова аудиторія: педагогічні / науково-педагогічні працівникиОсновний “меседж” програми курсу: Трансформація підходу викладання за допомогою інноваційних цифрових інструментів для створення ефективного та інноваційного освітнього середовища.Основні завдання курсу:
- Ознайомити з основами цифрової педагогіки.
- Актуалізувати можливості використання інноваційних цифрових інструментів для створення навчальних матеріалів.
- Ознайомити з цифровими системами оцінювання та зворотного зв’язку.
- Розкрити особливості використання цифрових ігрових технологій в навчальному процесі.
- Розкрити практичний потенціал використання штучного інтелекту в роботі вчителя (викладача).
- Забезпечити практичне застосування отриманих знань.
РЕЄСТРАЦІЯ НА КУРС:Посилання для реєстраціїТермін навчання: 2 тижні (за потреби можна пролонгувати навчання на потрібний термін)СТАРТ: 15 липня 2024 рокуКількість годин: 30 (1 кредит ЄКТС)Вартість навчання: 490 грнНавчальні заняття: Навчальні заняття за програмою курсу будуть проходити в асинхронному режимі дистанційного навчання. Якщо у слухачів групи є потреба у навчанні у гібридному форматі, передбачається така можливість: проведення двох практичних занять в онлайн або офлайн (очному) режимі за наявності від 10 слухачів, охочих до онлайн формату, та від 15 слухачів, охочих до проведення занять в офлайн (очному) форматі.
РЕЄСТРАЦІЯ НА КУРС:Посилання для реєстрації
Навчально-методичне забезпечення: Програма курсу представлена матеріалами для самостійної роботи слухачів: відеозаписи мінілекцій, текстові матеріали, практичні завдання творчого спрямування для самостійного опрацювання і закріплення отриманих знань.Тематичний план:
- Тема 1: Основи цифрової педагогіки
- Вступ до цифрової педагогіки
- Основні принципи цифрової педагогіки
- Вплив цифрових технологій на навчальний процес
- Тема 2: Інноваційні цифрові інструменти для створення навчальних матеріалів
- Використання інтерактивних платформ для створення навчальних матеріалів (Canva, Nearpod, Kahoot)
- Генерація навчальних контентів за допомогою цифрових інструментів
- Тема 3: Цифрові системи оцінювання та зворотного зв’язку
- Використання цифрових систем оцінювання (Google Classroom, Nearpod)
- Методи надання зворотного зв’язку за допомогою цифрових інструментів
- Тема 4: Цифрові ігрові технології в навчальному процесі
- Використання гейміфікації для підвищення мотивації учнів
- Створення та інтеграція освітніх ігор у навчальний процес
- Інтерактивні вікторини та тестування з використанням ігрових платформ (Nearpod)
- Тема 5: Штучний інтелект (АІ) в освіті
- Вступ до використання штучного інтелекту в педагогічній діяльності
- Використання інструментів АІ у викладанні
- Оцінка переваг і викликів використання АІ в освітньому процесі
Розклад мінілекцій (опрацювання в асинхронному режимі):
- 15.07 – Тема 1: Основи цифрової педагогіки
- Вступ до цифрової педагогіки
- Основні принципи цифрової педагогіки
- 17.07 – Тема 1: Основи цифрової педагогіки
- Вплив цифрових технологій на навчальний процес
- 19.07 – Тема 2: Інноваційні цифрові інструменти для створення навчальних матеріалів
- Використання інтерактивних платформ для створення навчальних матеріалів (Canva, Nearpod, Kahoot)
- 21.07 – Тема 3: Цифрові системи оцінювання та зворотного зв’язку
- Використання цифрових систем оцінювання (Google Classroom, Nearpod)
- 23.07 – Тема 5: Штучний інтелект (АІ) в освіті
- Вступ до використання штучного інтелекту в педагогічній діяльності
Розклад практичних занять (асинхронний режим):
- 16.07 – Практичне заняття 1: Створення інтерактивних навчальних матеріалів з використанням Canva
- 18.07 – Практичне заняття 2: Генерація навчальних контентів за допомогою Nearpod
- 20.07 – Практичне заняття 3: Методи надання зворотного зв’язку за допомогою цифрових інструментів
- 22.07 – Практичне заняття 4: Створення та інтеграція освітніх ігор у навчальний процес
- 24.07 – Практичне заняття 5: Використання інструментів АІ у викладанні
Система оцінювання: Результати навчання за програмою дистанційного курсу оцінюються за принципом “зараховано / не зараховано” через виконання практичних завдань. Для отримання сертифіката за успішне проходження дистанційного модуля необхідно виконати мінімум 60% практичних завдань (3 з 5).
РЕЄСТРАЦІЯ НА КУРС:Посилання для реєстраціїЗа результатами підвищення кваліфікації видається сертифікат згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 800 “Про затвердження Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників”.Запрошуємо до навчання!
З повагою
колектив кафедри філософії і освіти дорослих!