ЛІТНІЙ ДИСТАНЦІЙНИЙ ІНТЕНСИВ СТАРТУЄ 15.07.24

Кафедра філософії і освіти дорослик ЦІППО УМО разом з  ГО “Центр освітніх ініціатив “ТОЛОКА” запрошують на літній інтенсив.

Приєднуйтеся на навчання за програмою курсу “Сучасний вчитель (викладач): цифрові інструменти в дії”
Цільова аудиторія: педагогічні / науково-педагогічні працівники
Основний “меседж” програми курсу: Трансформація підходу викладання за допомогою інноваційних цифрових інструментів для створення ефективного та інноваційного освітнього середовища.
Основні завдання курсу:
  • Ознайомити з основами цифрової педагогіки.
  • Актуалізувати можливості використання інноваційних цифрових інструментів для створення навчальних матеріалів.
  • Ознайомити з цифровими системами оцінювання та зворотного зв’язку.
  • Розкрити особливості використання цифрових ігрових технологій в навчальному процесі.
  • Розкрити практичний потенціал використання штучного інтелекту в роботі вчителя (викладача).
  • Забезпечити практичне застосування отриманих знань.
РЕЄСТРАЦІЯ НА КУРС:Посилання для реєстрації
Термін навчання: 2 тижні (за потреби можна пролонгувати навчання на потрібний термін)
СТАРТ: 15 липня 2024 року
Кількість годин: 30 (1 кредит ЄКТС)
Вартість навчання: 490 грн
Навчальні заняття: Навчальні заняття за програмою курсу будуть проходити в асинхронному режимі дистанційного навчання. Якщо у слухачів групи є потреба у навчанні у гібридному форматі, передбачається така можливість: проведення двох практичних занять в онлайн або офлайн (очному) режимі за наявності від 10 слухачів, охочих до онлайн формату, та від 15 слухачів, охочих до проведення занять в офлайн (очному) форматі.
РЕЄСТРАЦІЯ НА КУРС:Посилання для реєстрації
Навчально-методичне забезпечення: Програма курсу представлена матеріалами для самостійної роботи слухачів: відеозаписи мінілекцій, текстові матеріали, практичні завдання творчого спрямування для самостійного опрацювання і закріплення отриманих знань.
Тематичний план:
  • Тема 1: Основи цифрової педагогіки
    • Вступ до цифрової педагогіки
    • Основні принципи цифрової педагогіки
    • Вплив цифрових технологій на навчальний процес
  • Тема 2: Інноваційні цифрові інструменти для створення навчальних матеріалів
    • Використання інтерактивних платформ для створення навчальних матеріалів (Canva, Nearpod, Kahoot)
    • Генерація навчальних контентів за допомогою цифрових інструментів
  • Тема 3: Цифрові системи оцінювання та зворотного зв’язку
    • Використання цифрових систем оцінювання (Google Classroom, Nearpod)
    • Методи надання зворотного зв’язку за допомогою цифрових інструментів
  • Тема 4: Цифрові ігрові технології в навчальному процесі
    • Використання гейміфікації для підвищення мотивації учнів
    • Створення та інтеграція освітніх ігор у навчальний процес
    • Інтерактивні вікторини та тестування з використанням ігрових платформ (Nearpod)
  • Тема 5: Штучний інтелект (АІ) в освіті
    • Вступ до використання штучного інтелекту в педагогічній діяльності
    • Використання інструментів АІ у викладанні
    • Оцінка переваг і викликів використання АІ в освітньому процесі
Розклад мінілекцій (опрацювання в асинхронному режимі):
  • 15.07 – Тема 1: Основи цифрової педагогіки
    • Вступ до цифрової педагогіки
    • Основні принципи цифрової педагогіки
  • 17.07 – Тема 1: Основи цифрової педагогіки
    • Вплив цифрових технологій на навчальний процес
  • 19.07 – Тема 2: Інноваційні цифрові інструменти для створення навчальних матеріалів
    • Використання інтерактивних платформ для створення навчальних матеріалів (Canva, Nearpod, Kahoot)
  • 21.07 – Тема 3: Цифрові системи оцінювання та зворотного зв’язку
    • Використання цифрових систем оцінювання (Google Classroom, Nearpod)
  • 23.07 – Тема 5: Штучний інтелект (АІ) в освіті
    • Вступ до використання штучного інтелекту в педагогічній діяльності
Розклад практичних занять (асинхронний режим):
  • 16.07 – Практичне заняття 1: Створення інтерактивних навчальних матеріалів з використанням Canva
  • 18.07 – Практичне заняття 2: Генерація навчальних контентів за допомогою Nearpod
  • 20.07 – Практичне заняття 3: Методи надання зворотного зв’язку за допомогою цифрових інструментів
  • 22.07 – Практичне заняття 4: Створення та інтеграція освітніх ігор у навчальний процес
  • 24.07 – Практичне заняття 5: Використання інструментів АІ у викладанні
Система оцінювання: Результати навчання за програмою дистанційного курсу оцінюються за принципом “зараховано / не зараховано” через виконання практичних завдань. Для отримання сертифіката за успішне проходження дистанційного модуля необхідно виконати мінімум 60% практичних завдань (3 з 5).
РЕЄСТРАЦІЯ НА КУРС:Посилання для реєстрації
За результатами підвищення кваліфікації видається сертифікат згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 800 “Про затвердження Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників”.
Запрошуємо до навчання!
З повагою
колектив кафедри філософії і освіти дорослих!

Copyright © 2015-2021 «Портал створено в рамках проекту «Партисипативнадемократія та обґрунтовані рішення на місцевому рівні в Україні», якийвпроваджується Асоціацією міст України спільно з Норвезькою асоціацією місцевих регіональних владза фінансової підтримки МЗС Норвегії»

Написати нам

    * обов’язкові для заповнення поля