Джерело: https://www.pedrada.com.ua/news/4751-konkurs-dlya-vchitelv-efektivne-zastosuvannya-onlayn-nstrumentv-na-urots
Оголошено конкурс для вчителів з медіаграмотності Учителів, які відкриті до інновацій та інтегрують онлайн-засоби у навчання, запрошують до участі в конкурсі «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці». Організатор — Український інститут медіа та комунікації.
Хто може брати участь:
вчителі середніх та старших класів усіх дисциплін.
Що потрібно зробити:
до 18 листопада заповнити онлайн-форму
розповісти: який саме інструмент використовує вчитель
надати тему і мету конкретного уроку
пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку і формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність.
Що розуміють під онлайн-інструментами — інтернет-сервіси, за допомогою яких можна, наприклад:
створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів
працювати із великими даними комунікувати,
виявляти фейки
дбати про власну кібербезпеку тощо.
Конкурс оцінюватиме професійне журі, у складі якого — педагоги та експерти зі сфери медіа і нових технологій.
При оцінюванні перевагу надаватимуть тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчати матеріал під час уроку, а й формувати непасивного споживача медіа. Призи.
П’ятеро переможців отримають:
сертифікати тематичні навчальні матеріали (книжки) добірку професійних видань від Цифрового видавництва MCFR.
Учитель/учителька, яка/який посяде перше місце, одержить менторство від діджитал-експертки Марії Жданової, яка разом із учнями вчителя-переможця створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів.
Проект фінансується WEASA 2018 Small Grants Program та імплементується Коледжем Європи у Натоліні в рамках проекту WEASA, що співзаснований та співфінансується Польсько-Американським Фондом Свободи і Фондом Лідери змін, Німецьким Фондом Маршала у США (Чорноморський фонд регіонального співробітництва, Балканський фонд за демократію та фонд за Демократію Білорусі), за підтримки Польсько-Американською Комісією Фулбрайта. Будь-які думки та погляди, висловлені у публікаціях, не обов’язково відображають думки та погляди партнерів та організаторів WEASA.