Про основні аспекти розвитку якісної дошкільної освіти, з-поміж яких – наступність між дошкіллям та початковою школою, підвищення професіоналізму педагогів та харчування в дитсадках, йшлося під час наради зі спеціалістами з дошкільної освіти обласних органів управління освітою в МОН.
«Розвиток дошкільної освіти є одним з ключових пріоритетів Міністерства освіти і науки. На початку цього року було затверджено нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти, а після цього – типову програму підвищення кваліфікації педагогів щодо його впровадження. Підготовлено 100 тренерів, по 4 з кожного регіону, які будуть імплементувати БКДО у своїх областях. Наразі Міністерство працює над підвищенням якості дошкільної освіти шляхом розроблення проєкту Закону “Про дошкільну освіту”, а також професійних стандартів вихователя та директора закладу дошкільної освіти. Окрім цього, пріоритетом залишається створення нових місць для дошкільнят, особливо у містах, де є їхня нестача. Адже кожна дитина має бути забезпечена якісною дошкільною освітою у близькості до місця проживання», – розповіла заступник міністра Віра Рогова.
Теми, які обговорили учасники наради:
наступність між дошкільною та початковою освітою відповідно до державних стандартів;
формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах дошкільної освіти та критерії самооцінювання;
технопарк художньо-педагогічних ідей як форма підвищення професіоналізму педагога закладу дошкільної освіти;
норми Порядку організації харчування дітей в закладах дошкільної освіти;
інші першочергові завдання дошкільної освіти.
До участі в нараді долучились представники Міністерства освіти і науки, Національної академії педагогічних наук, Державної служби якості освіти.