1 червня
🔹Цифрова трансформація та штучний інтелект у роботі з учнями початкових класів
🔹Штучний інтелект для навчання молодших школярів: практичні підходи
🔹Розвиток інфомедійної грамотності на основі проєктної діяльності в закладах освіти в умовах війни
🔹Освітні проєкти для розвитку інфомедійної грамотності в умовах воєнного часу
🔹Гармонійний розвиток особистості у позашкіллі через участь у різноманітних конкурсах та проєктах
🔹Організація та проведення науково-дослідної роботи з учнями в умовах змішаної форми навчання
🔹Дослідницькі проекти здобувачів освіти: підходи та інструменти в дистанційній освіті
🔹Впровадження наукових досліджень у шкільні проєкти: методи та підходи
🔹Здоров’язбережувальна програма Супергерої FAST
🔹Здоров’язбережувальні інструменти для предмету Основи здоров’я
🔹Розвиток підтримуючого середовища для дітей з окупованих територій
🔹Травма-інформований підхід
🔹Травма-інформований підхід до побудови заняття у вищій школі
🔹Асистент дитини для супроводу під час інклюзивного навчання
Завдання та ролі асистента у супроводі дитини під час інклюзивного навчання
🔹Читання в епоху цифрових технологій: як зберегти мотивацію в еру гаджетів |